• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    72009 visningar
    653 svar
    653
    72009

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • Lilla Li
    Äldre 28 Nov 13:38
    #0

    Torsdag, 30/11, kl 19:00 på Claras
    Kommer:
    Lilla Li
    Shiliz

    Blir det inga fler så måste vi ställa in igen juh...

  • ;o)
    Äldre 28 Nov 13:58
    #0

    en dag i juni - vilken fantastiskt fin klänning!!! Jag älskar verkligen draperingarna på kjolen, härligt när det "händer" lite och inte bara hänger rätt upp och ner. Vill definitivt ha något liknande!

    Måste man verkligen ta sig ända till S-holm (elr Södertälje för den delen) för att få tag i så här fina klänningar?

    Ja, det kanske kan vara värt att ändra datumet för att få rätt präst... Och vi som redan bokat in festvåningen Man lär sig efter hand, antar jag...

  • en dag i juni
    Äldre 28 Nov 15:23
    #0

    ;o)
    Tack så mycket... jag letade hur länge som helst efter nån butik som var lite närmre men icke... vi är ganska ofta där eftersom min sambo kommer därifrån så för mig är det inte så jobbigt... hoppas du hittar nåt liknande du också... den är ju såå snygg!!

    Vi tyckte att det var värt att boka om.. och som tur var så var det inga problem att boka om festlokalen ;)

  • Shiliz
    Äldre 28 Nov 15:48
    #0

    En dag i juni: Din klänning var verkligen jättefin! När skulle du få hem den? Är så glad att min hänger hemma i garderoben redan

  • en dag i juni
    Äldre 28 Nov 17:49
    #0

    Shiliz:
    i mars/april skulle den komma, sen ska jag sy upp den och så. Så jag kommer nog få den i april/maj nånting... långt kvar *suck*

  • korall
    Äldre 29 Nov 12:26
    #0

    Lilla Li: Tror jag försöker komma imorrn, men tar med killarna då om det är ok? Så stannar vi inte så länge. Kan nån ta ett bord vid sofforna då? Lite svårt för pojkarna att sitta på barstolarna

  • korall
    Äldre 29 Nov 12:27
    #0

    Lilla Li: Vad spännande med huset! Å så härligt att få bygga nytt *avis*

  • Lilla Li
    Äldre 29 Nov 12:31
    #0

    korall: Vi bestämde att vi inte ses imorrn heller. Ingen annan som kan den dagen tydligen. Så vi får skjuta upp det - igen... *suck*

  • korall
    Äldre 29 Nov 13:13
    #0

    aha, trodde du o shiliz kunde? ja ja, vi får väl ses senare då. Lilla Li: ska vi ses på fredag iaf? åker till jobbet nu, så får höras på sms.

  • Lilla Li
    Äldre 29 Nov 13:15
    #0

    korall: Jo vi kunde, men känns lite fånigt att träffas bara vi två. Jag slutar dessutom jobbet imorrn och kommer hem tidigt och skulle vilja utnyttja ledigheten där litegrann. Så det får bli storfika en annan dag!

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2