• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    70712 visningar
    653 svar
    653
    70712

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • ;o)
    Äldre 27 Nov 15:43
    #0

    En dag i juni - Tojje skulle på komfaläger och kunde inte. Nu håller jag som bäst på och väljer vem jag ska ringa av Birgitta Aschan och Ingvar Briland.

    Jag älskar oxå Shiliz klänning... Var har du (En dag i juni alltså) köpt din? Har du någon länk så att man kan få se den?

  • hellan­b
    Äldre 27 Nov 19:49
    #0
    :

    Ang prästerna...

    JAg känner båda två, å de är bra, men välj Birgitta för jag tror du kommer trivas alldra bäst med henne Jag hade valt henne i alla fall, himlans trevlig, duktig & sympatisk!
  • ;o)
    Äldre 28 Nov 12:35
    #0
    Birgitta kunde inte, skulle ha semester... himlans, jag hade liksom ställt in mig på henne nu...
    Får höra vad Ingvar har att säga.
  • korall
    Äldre 28 Nov 12:48
    #0

    Lilla Li: Tusen tack för hjälpen! Vet inte om jag kan komma på torsdag då J jobbar borta hela dagen och inte vet när han beräknas vara hemma. men kanske kan slinka in en snabbis med knottarna och lämna pengar iaf, får se hur jag gör!

  • Lilla Li
    Äldre 28 Nov 12:55
    #0

    korall: Annars skulle vi ju kunna träffas en snabbis nån dag bara, för att överlämna marshallerna? Kristofer lägger golv hemma och ska kakla här närmast, så han går och svär lite över kassen som står i hallen... ;)

  • korall
    Äldre 28 Nov 13:04
    #0

    ojdå! det ska han inte behöva göra...! Jobbar kväll idag o imorrn, sen är jag ledig tors o fred- så säg tid o plats! förresten, börjar inte du i huskvarna snart?

  • Lilla Li
    Äldre 28 Nov 13:20
    #0

    korall: Jo sista dagen i Linköping är på torsdag. Börjar i Huskvarna på måndag. :) På fredag, när jag är ledig, ska det komma en man från Anebyhus och titta på "vår" tomt uppe i Kaxholmen och se vad han tycker. Så det börjar rulla på med att bygga nytt hus nu! :D

    Men det är ingen större panik med påsen. ;) Är du ändå ledig på fredag, och jag är ju det också, så kanske vi kan ta det då? Ska upp till Kaxholmen vid lunch, men annars gör jag inget då.

  • en dag i juni
    Äldre 28 Nov 13:20
    #0

    ;o) :
    Jag har beställt min klänning som kommer i mars hos Bröllopsbutiken i sthlm. Jag är helt lycklig över den!! :)

    Här är en länk:
    www.bella.fr/mosaique02.htm
    den är första klänningen på andra raden sirtaki heter den, får ge 5500 för den :)

    Vi flyttade vårat bröllop för att Tojje skulle kunna viga oss, han var nämligen också på komfaläger det första datumet som vi tog. Vad gör man inte för nån man vill ha :)

  • Lilla Li
    Äldre 28 Nov 13:23
    #0

    en dag i juni: Följer du med på vårt fika på torsdag? :)

  • en dag i juni
    Äldre 28 Nov 13:31
    #0

    Jag vet inte än...
    Om inte jag och min klasskompis måste träffas och plugga gör jag det... jag vet imorron

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2