• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    70666 visningar
    653 svar
    653
    70666

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • korall
    Äldre 16 Nov 11:14
    #0

    Lilla li: ni har inte sparat er första konversation? visst träffades ni på nån chat? annars kanske ni kan få ihop nåt liknande, sånt tycker jag är skoj att läsa iaf

  • Lilla Li
    Äldre 16 Nov 11:26
    #0

    korall: Hahaha nej det är tyvärr inte sparat! Inte allt som hör till iaf. Det var ett par mail på en communitysida, sedan gick vi över till msn på en gång. Sedan bråkade vi och jag blockade honom. Så då blev det ett par mail på communityn igen. :D Allt som finns på msn är dock kvar. Det är lite kul faktiskt. :)

  • korall
    Äldre 16 Nov 11:42
    #0

    då kanske ni kan klippa in lite såna bitar i häftet?

    försvann listan för måndagens fika förresten?

  • korall
    Äldre 16 Nov 11:43
    #0

    Claras mån 20/11 kl 19.00

    Korall
    Lilla Li
    Shiliz (prel.)

  • korall
    Äldre 16 Nov 11:47
    #0

    shiliz: jag kan ta med vårat inbjudningskort till måndagens fika så får du se. vi gjorde själva.

  • Shiliz
    Äldre 16 Nov 11:56
    #0

    Korall: Det får du jättegärna göra! Vill få så mkt tips och idéer som möjligt! Funderar nästan på att ta med mig anteckningsblock!

  • Lilla Li
    Äldre 16 Nov 12:26
    #0

    korall: Aaa skulle vi kunna göra... Vet inte om jag vill det iofs. :) Får nästan läsa igenom det först och se om jag vill att alla ska läsa det! :D

  • korall
    Äldre 16 Nov 14:02
    #0

    Lilla Li: ja det måste du ju göra innan, vissa privata bitar behöver man ju inte trycka upp och ge till hela släkten

    Åker alldeles strax på weekend söderut för att i tyskland shoppa alkoholen till bröllopet kommer hem på söndag så glöm inte att puffa för fikat på måndag!

  • korall
    Äldre 16 Nov 14:03
    #0

    ska bara dryga mig lite nu...

  • korall
    Äldre 16 Nov 14:04
    #0

    ...för att få skriva det 300:ade inlägget!!!!!

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2