• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    71870 visningar
    653 svar
    653
    71870

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • korall
    Äldre 15 Nov 12:03
    #0

    partylite? kanske man inte får säga här iof. var sugen att börja med det förra hösten och var på nåt sånt info möte, men kände inte att det var nåt för mig sen ändå. Men förstått att kvaliten ska vara oslagbar...

  • Lintuv­irta
    Äldre 15 Nov 12:06
    #0

    Det är oslagbart...Jag har typ fått min klänning och ring för pengarna jag tjänat... Men har du haft eget party hemma?

  • korall
    Äldre 15 Nov 12:17
    #0

    nopp men känner inte att jag vill ha något homeparty efter ett misslyckat i våras. det var dock inte ljus den gången, men det blev så struligt den gången så i fortsättningen nöjer jag mig med att gå på andras

  • Lilla Li
    Äldre 15 Nov 12:18
    #0

    Jag är beredd att lägga lite extra pengar på just frisyren. Det är en sån sak som är väldigt viktig för mig och jag är URDÅLIG på att fixa sånt själv! :) Dessutom är mitt hår i så dåligt kondition just nu så jag vill gärna att nån tar ordentligt hand om det. Sparar ju in pengar på en massa andra saker. :) Så hår för 1500-2000 kan jag absolut tänka mig. Det är inklusive provuppsättning.

  • Shiliz
    Äldre 15 Nov 13:13
    #0

    Lilla Li: Förstår ditt resonemang gällande frisyren. Tycker likadant! Dessutom vill man inte riskera att bli missnöjd med håret på sin bröllopsdag!

    Är det nån som vet då hur mycket det kostar för brudtärnorna att göra nån enkel uppsättning? Är det samma som en vanlig uppsättning?

  • Lilla Li
    Äldre 15 Nov 13:15
    #0

    Shiliz: För tärnorna borde det vara som en vanlig uppsättning.

  • Shiliz
    Äldre 15 Nov 13:25
    #0

    Ok, men annars kan ju tärnorna bara ta nån enkel uppsättning som man kan göra själva och kanske sätta nån blomma i håret?

  • Shiliz
    Äldre 15 Nov 13:29
    #0

    Var det inga fler som ville komma på måndag eller?

  • Lilla Li
    Äldre 15 Nov 13:47
    #0

    Shiliz: Inte tillräckligt många som läst inlägget att vi har träff på måndag än. Det kommer säkert fler.

    Min tärna ska få fixa håret själv. Har inga synpunkter vare sig på hår eller klänning - bara klänning är mörkröd. :)

  • Shiliz
    Äldre 15 Nov 14:21
    #0

    Jag tror att mina tärnor kan fixa det själva också. Jag ska låta dem bestämma själva vad de vill ha o så men jag vill bara bestämma färgen på klänningen så att den överensstämmer med våra temafärger, som du

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2