• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    71674 visningar
    653 svar
    653
    71674

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • Shiliz
    Äldre 15 Nov 11:37
    #0

    Korall: vad kommer en vanlig uppsättning kosta dig då?

  • korall
    Äldre 15 Nov 11:39
    #0

    kollade salong claes hemsida, där stod det 790kr för vanlig håruppsättning, så det är ju halva priset... i övrigt har jag inte kollat några mer hår priser, så det är möjligt att det är jag som inte vet vad det kostar

  • Shiliz
    Äldre 15 Nov 11:42
    #0

    Korall: Vad har salong claes för hemsida?

  • korall
    Äldre 15 Nov 11:51
    #0

    salongclaes.com stod fr 790 nu när jag läser närmare

  • Androm­eda
    Äldre 15 Nov 11:55
    #0

    Tips ang. uppsättning hår, man kan beställa uppsättning för att gå på bröllop och komma betydligt billigare undan, men då är det inte garanterat att frisyren håller hela dan.Men har hört om en tjej som fick det för kring 700 tror jag det var, men kan ju säga att man ska vara tärna :)

  • Lintuv­irta
    Äldre 15 Nov 11:58
    #0

    Kul att ni gilla sidan..

  • Lintuv­irta
    Äldre 15 Nov 11:59
    #0

    Jag skulle jätte gärna komma den 20:e men jag håller på med homparty så jag har en visning då? Men om någon bokar en visning så kan jag ju garanterat komma..*fnissar*

  • Shiliz
    Äldre 15 Nov 12:00
    #0

    Korall: Hehe, då kanske det kan hamna på vad som helst. Nämen jag tror inte att det blir så mkt mer om du inte ska ha en massa löshår o så det vill säga.

  • korall
    Äldre 15 Nov 12:01
    #0

    vad är det för homeparty du håller på med då?

  • Lintuv­irta
    Äldre 15 Nov 12:02
    #0

    Ljus...

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2