• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    70655 visningar
    653 svar
    653
    70655

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • Shiliz
    Äldre 15 Nov 10:54
    #0

    Lilla Li: Jag tror att de är bra på Mix Studio. Trots att jag har bott i Jkpg hela mitt liv så har jag ändå inte så bra erfarenhet av frisörerna här ändå. Nu för tiden så klipper jag mig på Klippoteket som ligger på västra storgatan. Tycker att de är bra och lite "moderna".

    Men vad ligger håruppsättningarna på hos de frisörer som ni har tänkt att gå till?

    Nu när ni säger det så har jag inte heller lust att slänga ut pengar på placeringskort. Känns lite onödigt.

    Korall: Jag tror att jag kan på måndag.

  • Shiliz
    Äldre 15 Nov 10:55
    #0

    Lintuvirta: Tack för länken !

  • korall
    Äldre 15 Nov 10:59
    #0

    vilken rolig länk! Synd jag precis gjort färdigt vårt...

    har inte kollat priser än, men funderar kraftigt på att be om en vanlig håruppsättning, inte bruduppsättning. Det skiljer mycket i pris har jag förstått. Nån som har koll på priser?

  • Lilla Li
    Äldre 15 Nov 11:05
    #0

    Har ingen direkt koll på priser. På Mix är de ganska dyra har jag hört. Tror det kommer landa på runt 1500-2000 kr. Tror hon sa nåt sånt...

  • korall
    Äldre 15 Nov 11:09
    #0

    Lilla Li: med smink?

  • Shiliz
    Äldre 15 Nov 11:14
    #0

    Men de priserna som ni sagt nu, ingår det bara själva uppsättningen i det? Och vad innebär egentligen brudklädsel?

    Länken var ju skitbra! Kan jag hitta en massa bra grejer där

  • Lilla Li
    Äldre 15 Nov 11:23
    #0

    korall: Nej det är bara uppsättning. Smink ska jag göra själv.

    Shiliz: Jag vet inte om brudklädsel kanske betyder att de hjälper en på med kläderna eller nåt? Verkar ju konstigt...

  • Shiliz
    Äldre 15 Nov 11:30
    #0

    Ja, jag tycker också att det llåter konstigt med Brudklädsel, för jag klarar av att ta på mig själv haha

  • korall
    Äldre 15 Nov 11:31
    #0

    dsel är (som jag fattat det) att de hjälper till med klädseln.

    1500-2000 bara för hår?! Det tyckte jag var dyrt.

  • Shiliz
    Äldre 15 Nov 11:36
    #0

    Claras mån 20/11 kl 19.00

    Korall
    Lilla Li
    Shiliz (prel.)

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2