• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    71639 visningar
    653 svar
    653
    71639

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • en dag i juni
    Äldre 14 Nov 18:14
    #0

    Tack för igår..
    hoppsan vad ni har skrivit... tog en hel evighet att läsa ju :)

  • Shiliz
    Äldre 15 Nov 08:46
    #0

    Ni som har börjat med era festprogram o så, vad är det för sånger man kan ha? Och vad fyller man dem med mer?

  • Lilla Li
    Äldre 15 Nov 09:11
    #0

    korall: Fan... Glömde om festprogrammet! Jag lägger upp info ikväll - looovar!

    Shiliz: Lägger upp innehållet i mitt festprogram här ikväll. Låtar brukar vara allsångslåtar, nubbevisor och liknande.

  • Shiliz
    Äldre 15 Nov 09:22
    #0

    Ok, har för mig att vi sjöng nån konstig låt med en katt och nån hatt på förra bröllopet jag var på. Nån som känner igen? Katten och hatten var t.ex. utbytta mot bilder på just en katt och en hatt.

    Finns det några bra sidor där man kan hitta sånger?

  • Lilla Li
    Äldre 15 Nov 09:25
    #0

    Sök här på BT så hittar du massor. Annars har du www.snapsvisor.nu med en massa olika.

  • Lintuv­irta
    Äldre 15 Nov 09:28
    #0

    Hejsan brudar!
    Kolla på Arlas hemsida där kan man göra egna häften med massa bröllopslåtar...

  • Lilla Li
    Äldre 15 Nov 09:30
    #0

    Lintuvirta: Hahaha! Kan man?! Det måste jag kolla på.

  • korall
    Äldre 15 Nov 09:34
    #0

    Lilla Li: det gör inget, har mailat iväg vårt nu till syrran så ska vi förhoppningsvis få det imorrn när vi åker ner till henne Vi har inga nubbevisor eftersom vi inte ska ha snaps- tycker inte det passar då. Kan ta med vårt till nästa fika o visa, om någon vill se?

  • Lilla Li
    Äldre 15 Nov 09:36
    #0

    korall: Aaa det låter bra! Jag tar med mitt också - det jag har iaf. ;)

    Lintuvirta: Jag hittade inte det med bröllopslåtarna på Arla...?

  • korall
    Äldre 15 Nov 09:38
    #0

    hittar inget på arlas hemsida om bröllopshäften... kan du skicka länken?

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2