• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    70660 visningar
    653 svar
    653
    70660

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • Androm­eda
    Äldre 14 Nov 14:40
    #0

    Shiliz:
    Nu ser du hela vår barna skara :)

  • Androm­eda
    Äldre 14 Nov 14:42
    #0

    Jag ska inte ha handskar föresten, känns bara bökigt i onödan..kommer nog vara nog med saker att hålla i ordning på utan ett par handskar också..

  • Shiliz
    Äldre 14 Nov 14:50
    #0

    Lilla Li: Är du inte online på din msn?

    Tycker också att handskar är jättesnyggt..
    Men vet inte om jag ska ha det än.

  • korall
    Äldre 14 Nov 14:55
    #0

    Shiliz: man kan byta in guldet om man vill, kommer inte ihåg vad man får per gram. och vågar inte heller säga om de smälter guld själva, gör de det så får du ju samma guld tillbaka i din nya ring. jag använder ringen i stort sett som den är, han justerar storleken och filar lite på den bara.

  • korall
    Äldre 14 Nov 14:57
    #0

    ang handskar så finns det ju såna med en lite ögla man trär runt långfingret och så går det som en triangel upp mot handleden. Då behöver man inte fudnera på hur man ska göra med ringen. Själv ska jag inte ha handskar.

  • Lilla Li
    Äldre 14 Nov 15:07
    #0

    Shiliz: Ja jag är online, men har webmsn. Skitskumt... Tror inte det går att adda på den trots att det står det. Verkar inte funka iaf. Får fixa det när jag kommer hem! :)

  • korall
    Äldre 14 Nov 15:55
    #0

    Lilla Li. vore jättesnällt om du kunde göra det senare! Men tänkte på en sak, meny och toastmaster och såna saker, har ni redan bestämt det? Än så länge är det bara sånt jag lyckas fylla festhäftet med, samt en mängd sånger förståss

  • Lintuv­irta
    Äldre 14 Nov 15:59
    #0

    Tjena brudar! Skriver ni ut alla häften själva eller kompierar ni någonstans...Jag är van att ha ett jobb där man kan göra sånt men nu har jag inte det och funderar på vad man gör i Jönköpings krokarna...

  • korall
    Äldre 14 Nov 16:01
    #0

    Lintuvirta: min syrra fixar det via tryckeriet de har på jobbet, annars hade vi skrivit ut själva.

  • Lilla Li
    Äldre 14 Nov 16:11
    #0

    korall: Vi har bestämt toastmaster, men inte meny. Kommer inte ihåg nu vad mer jag lagt in, men det är en del! Har bara 2-3 sånger tror jag.

    Lintuvirta: Vi skriver ut själva, eller möjligtvis på något av våra jobb om vi tror att det blir bättre.

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2