• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    71861 visningar
    653 svar
    653
    71861

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • korall
    Äldre 14 Nov 14:23
    #0

    Lilla Li: Visst hade du kommit långt med festprogrammet? vad har du med däri? Behöver tips, har kört fast!

  • Shiliz
    Äldre 14 Nov 14:24
    #0

    Är det nån av brudarna här inne som ska ha handskar på sig? Och är det osmidigt med tanke på ringen som man ska trä på?

    Korall: Vi tänkte köpa en ny ring till min fästman då hans förlovningsring inte passar så bra för hans yrke. Kan jag kanske använda den då till min vigselring? Och blir det billigare då?

  • Androm­eda
    Äldre 14 Nov 14:25
    #0

    Vi har ritat själva, men lånat idèn och modifierat så att det blev bättre :)
    Det är ett lösvirkes hus, dvs allt är gjort by hand..

  • Androm­eda
    Äldre 14 Nov 14:26
    #0

    Ingen här inne som har msn ?

  • Lilla Li
    Äldre 14 Nov 14:27
    #0

    korall: Aaa jag är i stort sett färdig. När jag kommer hem kan jag skriva ut här vilka punkter jag har med.

    Shiliz: Nej jag har inte tänkt ha handskar. Men tycker det kan se väldigt vackert ut!

    Andromeda: När började ni planera och när kommer ni flytta in? Eller har ni redan gjort det kanske...

  • Lilla Li
    Äldre 14 Nov 14:27
    #0

    Andromeda: Jodå. Satt precis och tänkte på det! caranlachiel@hotmail.com har jag.

  • Shiliz
    Äldre 14 Nov 14:31
    #0

    Lilla Li: Kan jag adda dig med på msn?

  • Androm­eda
    Äldre 14 Nov 14:32
    #0

    Jag har le69an[tabort](a)hotmail.com
    har haft erfarenhet att få massor av spam så ni får redigera om den till rätt adress.

  • Androm­eda
    Äldre 14 Nov 14:36
    #0

    Lilla Li: Vi fick tomten okt-02. Började med tomten mars- 03 flyttade in april -06.
    Har addat dig på msn, men du verkar offline just nu.

  • Lilla Li
    Äldre 14 Nov 14:38
    #0

    Andromeda: Använder webmsn på jobbet så det är därför. Addar dig nu så borde det funka.

    Shiliz: Adda på du. :)

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2