• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    70682 visningar
    653 svar
    653
    70682

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • Shiliz
    Äldre 13 Nov 07:54
    #0

    Hur många av er har setts tidigare?

  • Shiliz
    Äldre 13 Nov 09:28
    #0

    Och hur känner vi igen varandra?

  • Lilla Li
    Äldre 13 Nov 09:33
    #0

    Shiliz: Vi är 3-4 st som setts flest gånger, vi är med nästan varje gång. Sen har det varierat lite, ibland är det någon ny med också. Vi andra känner ju igen varandra redan, men mig känner du igen som lång och smal. Har en lång, tjock, vit jacka på mig idag och en lång brun tröja under.

    Kanske blir några minuter sen ikväll förresten. Brukar komma till Huskvarna ca 18:45 och sen tar det ju en liten stund därifrån.

  • Shiliz
    Äldre 13 Nov 09:46
    #0

    Lilla Li: Ok, men ska vi ses utanför eller inne? Jag är brunhårig, mellanlång och mellansmal
    Förresten, har du några tips på liknande ställen som Ester Kök & Bar?

  • korall
    Äldre 13 Nov 10:17
    #0

    Jag har en svart midjekort jacka med en röd skottsrutig halsduk, kan vänta utanför strax innan kl 19.

  • Shiliz
    Äldre 13 Nov 10:19
    #0

    Korall:Jag kommer antagligen ha en vit jacka med skärp i midjan. Ok, men då står jag också utanför Claras strax innan sju. Man blir lätt förvirrad annars kanske om man går in och ser alla människor.

  • korall
    Äldre 13 Nov 10:31
    #0

    ja det blev jag första gången! gick in och frågade några som såg ut att vänta in någon- men icke. Kände mig förvvirad och gick ut och ringde Lilla Li och frågade vart de satt ha ha

  • korall
    Äldre 13 Nov 10:33
    #0

    öhh... har inte alls en midjekort jacka, vart fick jag det ifrån? den slutar under rumpan... men halsduken har jag iaf

  • Shiliz
    Äldre 13 Nov 10:41
    #0

    Korall: Ja, jag kan tänka mig att det kan bli lite pinsamt om man går fram till fel personer. Jag kommer iaf konka på en kasse med en massa bröllopstidningar också, så då borde ni känna igen mig. Har lugg också förresten .

  • Lilla Li
    Äldre 13 Nov 10:54
    #0

    Shiliz: Vad menar du med liknande Ester? I anslutning till hotell? Bara restaurang? Samma "stil" som Ester?

    Jag är ju nyinflyttad i stan så jag har inte sådär jättestor koll. Det vi kollat på är Esters, restaurang Hemma (rekommenderar jag INTE med tanke på hur vi blev behandlade där!), Mäster Gudmunds Källare och Velvet Lounge.

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2