• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    70657 visningar
    653 svar
    653
    70657

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • Lintuv­irta
    Äldre 9 Nov 08:29
    #0

    Halloj Brudar!

    Lilla Li : Klänningen är kanon snygg jag spanade på den oxå men min kropp är inte skapt för en sån klänning...*fnissar*
    Eller kanske det är så att det är klänningen som inte är skapt för min kropp.
    Jag hade gärna kommit och fikat för jag känner inte en kott här nere i småland. Men nästa vecka är körigt.

    Jag håller på med homeparty så jag har 2 visningar då. sen hittar jag inte till Claras heller...*leeer*

    Jag har en kännsla av att jag är mycke äldre än er...*leeer* Hur gammla är ni?
    Kul att veta..

  • CmD
    Äldre 9 Nov 08:44
    #0

    Lintuvirta: Ålden spelar faktist ingen roll... Själv är jag dock runt 25...

    Börjar bli lite nojig över att folk jag känner ska hitta mig här De vet att vi planerar och så. Kanske säger man för mycket.

    Kanske ska vi göra en omröstning om vilken dag som egentligen passar oss bäst...

    Måndag 1
    Tisdag
    Onsdag 1
    Torsdag
    Fredag

    Rösta på den dagen/dagarna som passar dig bäst och lägg på ett för din röst...
    Hoppas ni fattar.
    /CmD

  • Lilla Li
    Äldre 9 Nov 08:48
    #0

    CmD: Ja det är ju en bra idé att rösta på dagar. Kan vi kanske enas om en dag som oftast passar alla. :)

    Lintuvirta: Jag är 22. Alla vi som träffats här är mellan 21-30 år. Ett par av killarna verkar dock vara lite äldre... :)

  • Androm­eda
    Äldre 9 Nov 09:16
    #0

    Hm,
    Då är jag av betydligt äldre årgång ;)
    Jag är ju 37, kanske Lintuvirta är i min ålder då ?

    För mig spelar inte dagen någon jätte roll, har begränsade möjligheter just nu att åka på träffar...får se om ett tag till när lillan har blivit lite äldre..kanske efter jul ?

  • Androm­eda
    Äldre 9 Nov 09:17
    #0

    Linturvirta:
    Måste bara fråga, ditt namn börjar inte på P väl ?
    ;)

  • Androm­eda
    Äldre 9 Nov 09:18
    #0

    Glöm det Lintuvirta , kom på att det inte kunde vara den jag tänker på :=)

  • Lintuv­irta
    Äldre 9 Nov 09:22
    #0

    *skrattar* Jag börjar inte på P utan på R och jag är 36...

    Jag ska kolla i min almanacka hur det ser ut. I kväll åker jag till STORA stan
    S-holm för att hämta ringarna och köpa underkläder och pynt...

  • korall
    Äldre 9 Nov 09:36
    #0

    Måndag 2
    Tisdag 1
    Onsdag 2
    Torsdag
    Fredag

  • korall
    Äldre 9 Nov 09:38
    #0

    Personligen har jag absolut inget emot att några av er är äldre än mig själv. på träffarna diskuterar vi ju bröllop och de flesta av oss har väl ungefär samma tankegångar kring det.

  • Lilla Li
    Äldre 9 Nov 10:29
    #0

    Håller med korall.

    Måndag 3
    Tisdag 2
    Onsdag 3
    Torsdag 1
    Fredag

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2