• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    70692 visningar
    653 svar
    653
    70692

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • Lilla Li
    Äldre 8 Nov 15:06
    #0

    Andromeda: Nej varken på Kristinas eller MaNi behöver du betala för att prova. Däremot måste du boka tid på MaNi för att prova. På Kristinas behöver du bara boka tid om det är på en fredag eller lördag.

    Jag har köpt min klänning nu! Den var tydligen redan uthyrd den 22/5 så jag får den först i juni. Men den är min! :D Ska genast ladda upp bilderna hon tog så ni får se! :) Woohoo!

  • Lilla Li
    Äldre 8 Nov 15:30
    #0
  • Lilla Li
    Äldre 8 Nov 15:31
    #0

    Tänk er den UTAN min behå under! ;)

  • Lilla Li
    Äldre 8 Nov 15:39
    #0

    Usch... Känner mig lite ledsen nu. :( Ringde mamma, mailade bilderna till henne för att visa hur klänningen ser ut. Hon är verkligen inte särskilt intresserad... :( Jättetråkigt! Hon tyckte ju den var fin och sådär, men hon var inte så intresserad eller engagerad. För henne var det som ingenting... :(

  • CmD
    Äldre 8 Nov 15:54
    #0

    lilla Li: tråkigt att höra... Jag tyckte att du var jätte vacker... skulle nog kunna tänka mig något liknade *tröstkram*

  • Lilla Li
    Äldre 8 Nov 15:58
    #0

    Tack tack! :) Är himla nöjd!

  • en dag i juni
    Äldre 8 Nov 21:12
    #0

    Lilla Li:
    Guud den var skit snygg... min mamma är precis lika dan... känns inte som hon bryr sig, hon bara svara jaha och börjar prata om nåt annat... så jag pratar med svärmor istället hon är intresserad :)

    Måste ni jämt ta onsdagar, den enda kvällen som jag är i skolan. får se om jag hinner komma...

  • Androm­eda
    Äldre 8 Nov 21:49
    #0

    Lilla Li: Jag tycker du var jätte fin i den.. Jag själv har ju kollat mycket på klänningar från Kina, funderar på beställa därifrån..uppsydd ny för max 1500 lockar enormt (även om mamma tänkt sponsra klänningen) det finns ju även hur många modeller som helst :P

    Jag har nog lite svårt att komma då min sambo jobbar mkt övertid just nu samt att jag har en 5 månaders liten snutta hemma..

  • korall
    Äldre 8 Nov 23:48
    #0

    Lilla Li. Grattis till klänningen! Kanske tur att den var uthyrd så inte K kan tjuvtitta =) desto tråkigare med en ointresserad mamma *tröstkram*

    en dag i juni: vi pratade lite tidigare vilken dag som passade bäst och kom fram till onsdagar, men den gången var inte du med. Men sätt upp ett datum som du kan istället så du också kan ventilera bröllopstankar =)

  • Lilla Li
    Äldre 9 Nov 07:53
    #0

    en dag i juni: Ja jag kommer nog också prata mycket mer med min svärmor. Och min syster. ;) Och er! :)

    Jag hade faktiskt hellre kommit på tisdag nästa vecka. Då ska Kristofer träffa några vänner och det skulle vara skönt att kunna tajma till samma dag så slipper vi missa två kvällar med varandra. Vad tycks om det? Jag lägger upp det som förslag istället.

    Tisdag 14/11 kl 19.00 på Claras.

    Kommer:
    Lilla Li

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2