• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    70680 visningar
    653 svar
    653
    70680

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • Lilla Li
    Äldre 8 Nov 10:11
    #0

    Kul! Syr du upp en från grunden alltså?

  • Lintuv­irta
    Äldre 8 Nov 10:15
    #0

    Näe jag hitta en mega fin klänning när jag var där och prova i början av september.Jag har haft svårt att hitta något så jag blev helt kät i den här så jag la handpening på en gång. Veckan efter så var jag och min m2b där för att prova hans kläder och då mindes jag att dom sagt att man kan sätta på typ trumpetärmar om man vill för det var det jag ville ha från början, men min klänning var utan mer som ett linne i modellen.Jag är ingen linne tjej så jag fråga om det gick och det var inga som helst problem..

  • Lintuv­irta
    Äldre 8 Nov 10:15
    #0

    Kär ska det ju stå....

  • Lilla Li
    Äldre 8 Nov 10:19
    #0

    Okej. Det var ju skönt att de kan göra så. :)

  • Lintuv­irta
    Äldre 8 Nov 10:21
    #0

    Japp..jag är mega nöjd...

  • Lilla Li
    Äldre 8 Nov 10:24
    #0

    Ska se om jag fortfarande är lika såld på klänningen på Kristinas idag. ;) Är väldigt inställd på att köpa den nu.

  • CmD
    Äldre 8 Nov 10:38
    #0

    Lilla Li: Jag vill gärna se fotot

    Lintuvirta & Andromeda: Kul med ny brudar som hittar hit.

    Jag tycker att det är dags för ny träff nu...
    Förslag:
    Onsdag 15/11 2006 klockan 1900 på Claras
    Kommer:
    CmD

  • Lilla Li
    Äldre 8 Nov 10:56
    #0

    Onsdag 15/11 2006 klockan 1900 på Claras

    Kommer:
    CmD
    Lilla Li

  • korall
    Äldre 8 Nov 12:29
    #0

    Onsdag 15/11 2006 klockan 19.00 på Claras

    Kommer:
    CmD
    Lilla Li
    korall

    Välkomna ni andra också! Vore roligt med en, Lintuvirta, som har kommit lite längre än oss andra ville dela med sig av sina planer, ja självklart också du Andromeda! Har förresten bokat DJ nu, beställt ringen också för den delen. Ska till tyskland om en vecka o inhandla drycker dessutom =)

  • Androm­eda
    Äldre 8 Nov 14:11
    #0

    För oss är det dags den 14 juli, så vi har än tid på oss. Vi bestämde oss för ca 2 veckor sedan att det var dags, sen har det gått i rasande fart :) Bokat kyrka, tittat på ring, kollat på klänningar på nätet, men måste nog och prova någonstans. Hur är det här i jkpg, måste man betala för att få prova klänningar eller hur är det?

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2