• Jenny_­Åland
    Äldre 2 Nov 09:43
    1856 visningar
    9 svar
    9
    1856

    Gifta sig på Åland tråd 2

    Jag upptäckte att den gamla tråden var stängd för svar. Välkomna hit istället :)

  • Svar på tråden Gifta sig på Åland tråd 2
  • Jenny_­Åland
    Äldre 2 Nov 09:45
    #0

    Ett tips till Junisol:

    Jag såg reklam i tidningen om att Hillings har fracktillbehör. Det framgick inte om de säljer alla delar till fracken. Kanske värt att kolla upp?

  • Jenny_­Åland
    Äldre 3 Nov 10:29
    #0

    puffar upp tråden...

  • geting­en
    Äldre 4 Nov 16:26
    #0

    Jag har hittat hit. Har inte skrivit så ofta. Gifter mej först nästa sommar så planerna har stått lite stilla nu på sommaren o hösten.

  • Jenny_­Åland
    Äldre 6 Nov 16:13
    #0

    Jag har funderat på en hel del detaljer och så ska jag prova brudklänning snart för första gången. Annars så har det inte hänt så mycket i vår planering. Det är ju nästan 2 år kvar än så länge...

  • geting­en
    Äldre 6 Nov 17:19
    #0

    jag har skaffat klänning, ringar,diadem redan fast bröllopet är nästa sommar. Ska skaffa hem papper o tillbehör till inbjudningskort, placeringskort och vigselprogram o festblad snart. Vet ej riktigt hur långt före jag ska skicka inbjudningarna, men har läst här att det varierar otroligt hur folk gör. Blir närmare våren i alla fall. Skor måste jag försöka hitta oxå så att jag kan gå in dem lite. halsband har jag lånat av mamma o jag ska köpa armband o ev örhängen till.
    Vad ska ni andra ha för ringar? sätt gärna in bild eller länk...det är så kul att se vad andra ska ha.

  • geting­en
    Äldre 15 Nov 17:53
    #0

    har alla paus i sitt planerande?
    kommer inga nya inlägg här inte

  • Atzale­a
    Äldre 21 Nov 11:26
    #0

    Nu har vårt planerande tagit fart igen! Vi har datum, kyrka, lokal, kock, tema för festen, bokad tid till frissa + make-up, material till inbjudningskort och en massa idéer. Det kommer att bli ett budgetbröllop men förhoppningsvis bra ändå.
    Vad finns det för band på Åland som spelar på bröllop? Tänker ni köpa blommor att dekorera kyrkan med också?

  • Atzale­a
    Äldre 27 Nov 12:11
    #0

    Ho-hoo? Ingen här?

  • geting­en
    Äldre 27 Nov 19:10
    #0

    Jag är här, men vet inte vart de andra tagit vägen.

Svar på tråden Gifta sig på Åland tråd 2