• Amaya
    Äldre 25 Oct 19:21
    3075 visningar
    30 svar
    30
    3075

    Fikasugna höstbrudar i Malmötrakterna

    Idag har min sambo och jag äntligen kommit överens om ett datum - den 8 september 2007 gifter vi oss!

    Finns det några fler höstbrudar i Malmö eller häromkring som har lust att följas åt i planeringen och kanske träffas på en fika?

  • Svar på tråden Fikasugna höstbrudar i Malmötrakterna
  • Gabrie­le
    Äldre 28 Oct 21:45
    #0

    Hej Amaya,

    grattis att ni har bestämt en datum.
    Min sambo och jag måste bestämma oss snart. Vi har två datum att välja emellan, bl.a. också 8. Sept 2007.
    Har du redan planerad mycket för ditt bröllop?
    Gabriele

  • Amaya
    Äldre 30 Oct 18:46
    #0

    Hej! Vad kul att ni också funderar på den 8 september Vilket annat datum funderar ni också på?

    Vi har bokat festlokal, fotograf och bröllopstårtan. Lite svårt att få igång sambon med planerandet för att han tycker att det är så långt kvar. Men han börjar vakna till liv nu
    Hur mycket har ni planerat?

  • Gabrie­le
    Äldre 30 Oct 21:22
    #0

    Hej!

    Vi har igår bestämt oss för den 18.augusti. Det var vår andra alternativet.
    Vi har kommit nästan lika långt eftersom vi har bokat festlokal (inkl. tårta) samt kyrka. Vi håller på att leta efter en lämplig fotograf just nu. Min sambo måste jag också övertyga om att det är bra med en tidig planering

  • Amaya
    Äldre 30 Oct 21:56
    #0

    Grattis till datumet!
    Vad har ni valt för festlokal?
    Vi fick menyerna från vår festlokal idag och håller på att fundera på vad som låter godast

  • Gabrie­le
    Äldre 1 Nov 22:23
    #0

    Hej Amaya,

    vi har bestämt oss för en festlokal som ligger utanför Malmö, i närheten av Ängelholm. Och ni, kommer ni att fira i Malmö. Vi har inte bestämt någon meny ännu. Jag tror att vi gör detta nästa år.
    Det är säkert svårt att bestämma sig för bröllopsmenyn!

  • Amaya
    Äldre 2 Nov 00:34
    #0

    Vi har valt att ha vår fest på Teleborgs slott i Växjö. Min sambo kommer från Jönköping och jag är från Malmö så vi tyckte det passade bra att ha bröllopet någonstans mittemellan

    Har ni funderat på bröllopsresan? Jag har suttit och surfat resor hela kvällen. Var längesedan vi var ute och reste så det ska bli jättekul att åka iväg. Funderar lite på Maldiverna, skulle vara underbart!

  • Ms Q
    Äldre 2 Nov 07:59
    #0

    Hej ni båda !

    Ok att hänga på ?
    Vi ska gifta oss 29 september o det känns som om det finns massor av tid kvar !

  • Felia
    Äldre 2 Nov 08:36
    #0

    Jag klampar också in här...vi har dessutom också valt 18 augusti! =)

  • Amaya
    Äldre 2 Nov 12:12
    #0

    Välkomna 070929! och Felia!
    Hue långt har ni kommit i planeringen?

  • Felia
    Äldre 2 Nov 14:59
    #0

    Vi har kommit sådär halvlångt, men mest "ångest" har jag över klänning. Har inte hittat "den rätta" än och det stressar mig lite.

Svar på tråden Fikasugna höstbrudar i Malmötrakterna