• linasä­gerhej
    Äldre 25 Oct 12:56
    17637 visningar
    32 svar
    32
    17637

    Letar "erotisk" Fotograf...

    Alltså... min karl är hantverkare, och hör till den kategorin som fortfarande har tutt-almanackor på väggarna på jobbet..:D
    Nu är ju det inte nåt problem, men jag fick för mig att man kanske skulle göra en egen...med bilder på mig..:D
    Känner nog helst att jag vill bli fotad av en proff. fotograf, och inte av nån väninna,...men VART vänder man sig?
    Nån som vet?

  • Svar på tråden Letar "erotisk" Fotograf...
  • SagaTo­va
    Äldre 26 Oct 17:05
    #0

    linasägerhej

    Vart bor du? Det beror ju på avstånd, men på modellbilder finns flera seriösa fotografer.

    Min sambo finns där, han har fotat både på mig och ngra av mina vänninor i pinupp variant.
    Han kanske kan tipsa om några seriösa fotografer om du vill?

  • passed­doubt
    Äldre 26 Oct 20:26
    #0

    Jag har tidigare blivit fotad av en tjej som heter Anette på porträttstudion i västerås. Hon fick mig att slappna av och bilderna blev mycket stilfulla. Stort plus är att hon är tjej och mycket proffsig. Pluss en varm och go människa. Kolla i hennes galleri.

  • passed­doubt
    Äldre 26 Oct 20:27
    #0

    Vore bra mod webbadressen då ju...

    www.portrattstudion.se

  • Äldre 26 Oct 20:30
    #0

    passeddoubt

    hur mycket tar hon för en sådan fotografering och vad är det som ingår i priset?

  • passed­doubt
    Äldre 26 Oct 20:43
    #0

    Kommer inte ihåg, men slå en signal och kolla med henne. Jag vågade faktiskt näcka helt. Hon låter en vara så porrig som man känner för. Med mig satte hon på lite musik och det kändes helt ok! Jag är lite blyg annars.
    Började med lite mer påklätt och tog av mig som jag kände för.
    Pojkvänn som fick bilderna gillade dem verkligen!!! Hon kan få en orangutang att se ut som en fotomodell. Konstigt nog blir alla snygga när hon fotar.

  • passed­doubt
    Äldre 26 Oct 20:47
    #0

    Kom på en sak till. Det bästa med henne är att hon har en stor välrenomerad firma, så man vet att inga bilder hamnar på avvägar.

  • Äldre 26 Oct 20:56
    #0

    kanske får ta mig en sväng till västerås och fota lite då =)

  • passed­doubt
    Äldre 26 Oct 20:59
    #0

    Kan lova att du blir nöjd. Jag är tämligen knubbig själv, men hon lotsade mig hur jag skulle sitta så valkarna försvann

  • Jssson
    Äldre 28 Jan 10:03
    #30

    Många av de som fotograferar bröllopsfoto, tar också Morgongåva/Boudoir foto


     

  • Aniara­4
    Äldre 28 Jan 10:21
    #31

    Jag blir alltid misstänksam när någon lyfter upp en 6-7 år gammal tråd bara för att tipsa om en fotograf.

  • Aniara­4
    Äldre 28 Jan 10:23
    #32

    Och särskilt när användarbilden ser ut precis som fotografen i länken.

    Det är inte tillåtet att göra reklam för sig själv i forumet.

  • Okänd
    Äldre 1 Jul 20:31
    #32
    Meddelande borttaget
Svar på tråden Letar "erotisk" Fotograf...