• linasä­gerhej
    Äldre 25 Oct 12:56
    17723 visningar
    32 svar
    32
    17723

    Letar "erotisk" Fotograf...

    Alltså... min karl är hantverkare, och hör till den kategorin som fortfarande har tutt-almanackor på väggarna på jobbet..:D
    Nu är ju det inte nåt problem, men jag fick för mig att man kanske skulle göra en egen...med bilder på mig..:D
    Känner nog helst att jag vill bli fotad av en proff. fotograf, och inte av nån väninna,...men VART vänder man sig?
    Nån som vet?

  • Svar på tråden Letar "erotisk" Fotograf...
  • mrztig­ger
    Äldre 25 Oct 12:59
    #0

    kolla www.modellbilder.se

    där kan du göra din egen sida och få tagp å fotografer som gör det gratis om dom får behålla vissa bilder lr iaf för en billig peng.

  • linasä­gerhej
    Äldre 25 Oct 13:16
    #0

    Aha! Tack för tipset..ska genast in där å kolla!

  • Tittij
    Äldre 25 Oct 14:47
    #0

    sök här bland inläggen på secret box så får du upp massa förslag. Många brudar gör såna bilder som morgongåva till maken.

  • linasä­gerhej
    Äldre 25 Oct 15:29
    #0

    Oki.... nu har jag surfat runt på massa secret Box-inlägg, å kollat hemsidor å så... Men det jag söker är nog lite mer "porrig" fotografering.. ala Slitz..:) Å sen gör det ju inget om fotografen skulle råka vara kvinna, eller i alla fall inte slemmig..:)

  • Tittij
    Äldre 25 Oct 15:47
    #0

    Bilderna blir ju vad man gör dem till :)
    Men kolla Modellbilder då, jag registrerade mig där för ett tag sen och det var jättemånga som ville ta bilder gratis mot att de fick nån att träna på. Var bara försiktig med vem och var!!

  • kentfa­ntast
    Äldre 25 Oct 15:50
    #0

    Akta så inte din kalender hamnar på jobbet bara.

  • blabla­bla
    Äldre 25 Oct 15:54
    #0

    mizztigger & Tittij; Hur funkar den där sidan egentligen? Jag förstår inte..

  • linasä­gerhej
    Äldre 25 Oct 17:24
    #0

    Tittij..:

    Mm..visst har jag kollat..
    Grejjen e väl den, att jag kanske inte riktigt känner att jag spelar i samma liga som dom tjejerna..:D
    Haha.. man är ju ändå 30-plus..;)

    ÄH!! Kör i vind! Jag kastar ut ett kort! :D

  • linasä­gerhej
    Äldre 25 Oct 17:54
    #0

    HAHA..:D

    Nu e jag uppe på sidan..**rodnar**

  • mrztig­ger
    Äldre 25 Oct 18:14
    #0

    det spelar ingen roll hur du ser ut. lägg in annons om fotograf sökes i ett forum, nämt att du vill göra en kalender och vill ha billig/gratis fotograf så kommer det komma mail. jag lovar. jag blev medlem där pg av secret box och det är många som hört av sig. 50 % är sliskvarning på men nga verkar vara bra. kolla bara vart dom vill ha bilderna så du inte hamnar på nån posssajt *ler*

Svar på tråden Letar "erotisk" Fotograf...