• Sunshi­ne Girl
    Äldre 4 Oct 07:54
    1733 visningar
    19 svar
    19
    1733

    BT-träff-Stockholm- 2006 FRUAR del.1

    Hej alla fruar och blivande fruar 2006 :)
    Då vår gamla tråd är avstängd så startar jag en ny tråd :)

  • Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 FRUAR del.1
  • Sunshi­ne Girl
    Äldre 4 Oct 07:54
    #0

    Här är de sista inläggen i den gamla tråden:

    2006-09-03 21:39 coolcat

    Det verkar som om jag inte åker till Halmstad just den helgen, min anledning till att åka har försvunnit, så då är inte jag den som är den utan försöker gärna komma på träffen!!

    BT-träff med vin och onyttigheter
    Fredag 13 oktober kl. 19.00
    Medtag bilder och minnen!

    1. micropop
    2. Lilltrolle
    3. Sweety
    4. anna lokatt
    5. Sunshine Girl
    6. coolcat

    2006-09-03 21:39 coolcat

    micropop - är tanken att vi ska ses hos dig?

    2006-09-04 08:22 Sunshine Girl

    Åhh vad mojsigt det ska bli att få träffa er igen!!!!
    Hur tror vi vädret kommer att vara?

    Coolcat, jag tror inte att det är bestämt vart vi ska ses någonstans *fniss*

    2006-09-04 08:34 micropop

    coolcat:
    Roligt att du kan komma! Jag skrev lite längre upp i tråden att vi kan vara hos mig om vi inte har satt igång med vårt renoveringsprojekt. Vi får bestämma något när vi kommer lite närmare!

    2006-09-04 08:50 Sunshine Girl

    micropop, ahaaa det har jag missat
    Toppen-toppen

    2006-09-06 13:18 _ia_

    Hej tjejer!
    Kom hem från bröllopsresan igår morse, och kan fortfarande inte fatta att jag är gift Men till den 13 okt har det nog sjunkit in och jag kommer så gärna med och frossar lite i minnen. Förhoppningsvis har jag lite bilder jag också tills dess.

    BT-träff med vin och onyttigheter
    Fredag 13 oktober kl. 19.00
    Medtag bilder och minnen!

    1. micropop
    2. Lilltrolle
    3. Sweety
    4. anna lokatt
    5. Sunshine Girl
    6. coolcat
    7. _ia_

  • Sunshi­ne Girl
    Äldre 4 Oct 09:20
    #0

    En liten puff så att ni ser tråden :)

  • Sunshi­ne Girl
    Äldre 4 Oct 11:16
    #0

    Hallå? Är ni där?

  • Lilltr­olle
    Äldre 4 Oct 12:13
    #0

    ja då jag är här i alla fall , jag hade ju oxå startat en tråd *L* men jag har hänvisat till denna istället.

    Micropop!!!
    Funkar det att vara hemma hos dig?

  • Sunshi­ne Girl
    Äldre 4 Oct 14:27
    #0

    Lilltrolle, har du? :D
    Jag tyckte jag letade och letade imorse men hittade ingen ny tråd :(

    Åhh är så rädd att vår BT träff inte blir av så jag kände att den måste påminnas :)

  • Sunshi­ne Girl
    Äldre 5 Oct 07:45
    #0

    Micropop, ser du oss? *vinkar febrilt*

  • coolca­t
    Äldre 5 Oct 16:25
    #0

    Jag ser i alla fall. Mailar micropop.

  • Sunshi­ne Girl
    Äldre 5 Oct 17:09
    #0

    coolcat, kalasen :)

  • microp­op
    Äldre 5 Oct 17:12
    #0

    coolcat:
    Tack för mejlet!

    Nu ser jag! Har inte varit här inne på länge, men jag lovar att jag inte har glömt bort träffen. Tänkte mejla er alla i helgen, men detta är ju snäppet bättre

    Det går fin-fint att vara hemma hos mig. Vi har inte startat vår renovering av köket ännu (precis som jag gissade, alltså...) Varnade mannen senast igår att han bör ägna sig åt någon aktivitet utanför hemmet nästa fredagkväll. Tror hans öron ramlar av om han hör oss in action

    Sååå... Välkomna kl. 19.00 med egen dryck + ev. onyttigheter!

    Lilltrolle & _ia_:
    Tror inte jag har era mejladresser. Lägg gärna in dem här så mejlar jag adress och portkod till alla.

  • Lilltr­olle
    Äldre 5 Oct 20:36
    #0

    Strålande Micropop - mig når du på lilltrolle@yahoo.com

  • _ia_
    Äldre 6 Oct 12:51
    #0

    hejhej,
    jag har oxå sett :)

    micropop, mig når du på annika@switchbeat.com

  • junibr­ud2006
    Äldre 6 Oct 12:53
    #0

    Hoppas ni får en underbar kväll!

  • microp­op
    Äldre 6 Oct 18:34
    #0

    Hej tjejer!
    Nu har jag knåpat ihop ett litet mejl med vägbeskriving och så. Kom just på att jag glömde skriva med mitt mobilnr. Det kan fås mot begäran

    Om mejlet inte har kommit fram till någon av er så kan det ju bero på att det är lite krångligt när folk blir fruar och kanske byter efternamn Hör av er om det inte dyker upp något i er inbox.

    Ha en skön helg!

  • Sunshi­ne Girl
    Äldre 8 Oct 12:21
    #0

    micropop, tack för mailet :)
    Ska supermysigt att ses på fredag!

  • lokatt
    Äldre 11 Oct 09:23
    #0

    instämmer med ovanstående: ser verkligen fram emot fredag!
    / katten - nyligen hemkommen från bröllopsresan

  • microp­op
    Äldre 14 Oct 18:07
    #0

    Hej tjejer!
    Tack för en trevlig kväll! Förlåt att jag blev så trött, kändes som att jag körde hem er... Det var iaf jättekul att se er alla igen och titta på alla underbara bilder

    Lilltrolle:
    Var tog du vägen? Vi hade inget nummer till dig och det är lite svårt att leta i telefonkatalogen på ditt förnamn Hoppas att det inte har hänt något allvarligt, utan att det var glömska/trötthet/ngt annat lindrigt som gjorde att du inte kom

  • Lilltr­olle
    Äldre 14 Oct 18:13
    #0

    Jag ber tusen ggr om ursäkt - jag var på väg att skriva ett mail på fredag morgon men så hände nåt och med två sjuka barn som skall ha mediciner och inhaleras så är det fullt upp....jag glömde helt enkelt bort det och kom på det sent på kvällen. Jag skickade ett mail till er alla då - vi har varit sjuka här hemma hela veckan och inte sovit en hel natt sedan i söndags.

    Jag hade så hemskt gärna velat komma men jag har oxå blivit dunderförkyld och även om det låter mer än det känns så tror jag inte ni hade blivit glada om jag kommit....

  • microp­op
    Äldre 14 Oct 20:07
    #0

    Lilltrolle:
    Usch vad trist att ni är sjuka! Skönt att höra av dig iaf, vi undrade ju så var du hade tagit vägen. Vi får se till att ses fler gånger helt enkelt
    Vi kom fram till att mejl nog är det bästa sättet att hålla kontakten nu när folk inte hänger på BT i någon större utsträckning längre.
    Krya på er! Kram!

  • coolca­t
    Äldre 14 Oct 21:44
    #0

    micropop - stort TACK för igår, det var verkligen jättetrevligt och såå roligt att se foton och höra minnen!

    lilltrolle - du var saknad förstås, stackars er som är sjuka!

    Som sagt, mail är nog bästa sättet att höras nu, jag kollar sällan här på BT nu efter att alla i "vår" tråd har gift sig

Svar på tråden BT-träff-Stockholm- 2006 FRUAR del.1