• J+J
    Äldre 19 Sep 22:19
    1645 visningar
    16 svar
    16
    1645

    trelleborg

    är det ngn mer från trelleborg som ska gifta sig här???? eller som redan har gift sig som kan komma me tipps!!!!

  • Svar på tråden trelleborg
  • Brud 2008
    Äldre 19 Sep 22:25
    #0

    Jag kommer från Trelleborg och vi ska gifta oss där 2008. När ska ni gifta er?

  • brud 11/11
    Äldre 19 Sep 22:32
    #0

    är inte från trelleborg men väl höllviken...gifter mig den 11/11

  • J+J
    Äldre 19 Sep 22:35
    #0

    vi gifter oss den19 maj -07 men bröllopet kommer att stå i svenska kyrkan i köpenhamn

  • Brud 2008
    Äldre 19 Sep 22:44
    #0

    Vad kul att det är fler som gifter sig där så man kan få lite tips :) Ska ni ha fest i Köpenhamn också?

  • J+J
    Äldre 19 Sep 22:52
    #0

    japp... ska bli kul men lite skraj oxå man har liksom inte lika bra koll på saker när det är så att typ bara 50% förstår vad man menar...
    ni då hur set ditt bröllop ut då`???

  • Brud 2008
    Äldre 19 Sep 22:55
    #0

    Ja det kan ju vara ett problem :D
    Varför har ni valt att vara i Köpenhamn?
    Vi har inte kommit så långt när det gäller att fatta beslut ännu, men vi funderar på att vara på Dannegården. Vi var där och tittade för några veckor sedan och det såg fint ut. Nu ska vi välja en fin kyrka, men vi kan inte boka på typ ett år ännu så vi har gott om tid ;)

  • J+J
    Äldre 19 Sep 23:17
    #0

    vi fölovade oss där + att sv kyrkan är helt underbart fin kyrka. både vigsel o festen kommer att hållas i KöPENHAMN.
    Blir lite dyrare + klyddigare men det blir oxå något som folk inte varit med om innan ju. :)
    Får man fråga hu gammal du e??

  • Brud 2008
    Äldre 19 Sep 23:19
    #0

    Det blir säkert jättefint, Köpenhamn är ju så mysigt :)
    Jag är 20, hur gammal är du?

  • J+J
    Äldre 20 Sep 00:08
    #0

    jag är 24 år hur länge her du o din kille varit ihopa?? och när bestämde ni er att giftas?

  • Brud 2008
    Äldre 20 Sep 00:26
    #0

    Vi har varit tillsammans i 2½ år, och vi förlovade oss på nyårsafton... Själv?

  • J+J
    Äldre 20 Sep 00:31
    #0

    vi har bara varit tillsammans i 1 år men jag har alldrig i hele mitt liv varit så säker. förlovade oss tidigt bara efter ngn månad 19 nov på tivoli under jul marknaden vi drack varm glögg o frös. bytte ringar under ett gigant träd fyllt med stora hjärtan som lös i rött. som i en saga. Detta är min första sambo o den enda jag varit förlovad me.jobbar /läser du i trbg

  • Brud 2008
    Äldre 20 Sep 00:50
    #0

    Åh vad fint det låter :)
    Jag kände precis som du, jag har varit så säker på vårt förhållande hela tiden, men vi är ju så unga ännu så därför väntar vi med bröllopet. Nu har vi gott om tid på oss att ändra allt tusen gånger ;)
    Jag pluggar i göteborg sedan två år, min M2B bor kvar i Malmö tills han tar examen i januari... Men vi får väl se om vi kommer hem till Skåne så småningom :) Bor ni i Trelleborg?

  • J+J
    Äldre 20 Sep 00:58
    #0

    ja det gör vi jag jobbar i en bygghandel här o min m2b i mö.

  • Brud 2008
    Äldre 20 Sep 15:36
    #0

    Så ni som har kommit lite längre, har ni några tips ;)

  • J+J
    Äldre 20 Sep 20:28
    #0

    ja... mitt tipps är att hitta kyrka som nr 1 och boka den. kan vara svårt att få den dag man önskar. speciellt i små kyrkor.
    LOKAL....
    Med tanke på utbudet i trbg så boka även den i tid. sen flyter det bara på.

  • Brud 2008
    Äldre 20 Sep 23:25
    #0

    Ja kyrka är nästa steg för oss, vi tänkte åka runt och titta på några olika när vi har tid någon gång. Men de har precis börjat ta emot bokningar för 2007, så vi får vänta ett tag med det. Lokal har vi så gott som valt, så vi ska höra när vi kan boka den. När vi var där tyckte hon att ett år innan var lagom, men eftersom vi vill ha midsommarafton så kanske det är fler som tänker det och då är det ju alltid bra att boka tidigt :)
    Har ni fixat någonting från Trelleborg eller ordnar ni allt i Köpenhamn?

Svar på tråden trelleborg