• KlaraS­tjärnl­jus
    Äldre 7 Sep 21:42
    60464 visningar
    15 svar
    15
    60464

    Strippklubb gbg

    Japp, så här är det:
    Jag är bisexuell och har inget emot lite "omoral", till mina väninnors stora fasa. Och nu har jag och min fästman, som inte har några vettiga vänner som ställer upp, önskemål om att vi:
    1: vill ha gemensam hippa/sexa
    2: har strippklubbsbesök som nr 1 på önskelistan

    Om vi inte får det av väninnorna, så fixar vi det själva, och i vilket fall så behöver vi tips och rekommendationer!
    Någon mer eller mindre rumsren/fin klubb (i Göteborg) där man inte riskerar droger i glaset eller andra hemskheter.
    Nån som har koll?

  • Svar på tråden Strippklubb gbg
  • Kärlek­sfeber
    Äldre 7 Sep 22:11
    #0

    Ja kolla in ställena på Andra långgatan.. fast det finns liksom inga "rumsrena" stripklubbar. Have fun!

  • Moa*
    Äldre 8 Sep 04:52
    #0

    Wandas på andra långgatan tycker jag är helt okej. Det är ett tag sedan jag var där nu, men jag gillade det senast.

    Jag tycker för övrigt att ni gör het rätt!
    Hoppas ni får en trevlig kväll!

  • Dior_s­tar
    Äldre 8 Sep 07:51
    #0

    Tycker ni ska kolla in "Chattan" på Friggagatan..det sägs ju i alla fall att det ska vara en drogfri klubb.
    Lycka till!

  • Kärlek­sfeber
    Äldre 8 Sep 09:07
    #0

    Till saken hör att det finns faktiskt inte en endaste strippklubb som inte ägs helt/delvis av något av de större organiserade kriminella gängen här i Göteborg. Och knark finns det i överflöd framför/bakom diskarna! Jag tycker också att det låter som en "kul" idé men man ska ju ha klart för sig att det är jävligt "smutsiga" ställen.. fast gillar man det för en kväll så är det ju faktiskt upp till var och en!

  • Pringl­ez
    Äldre 8 Sep 09:11
    #0

    hmmm...jag vet i stockholm släpper de inte in kvinnor utan då måste man ha en privat visning.
    Kolla upp det först så det inte blir kaos och arga miner på fest dagen!

  • Fru Olofss­on
    Äldre 8 Sep 14:05
    #0

    Strippklubbar här i Göteborg, ja mina erfarenheter säger mig att det finns 3 stycken som jag anser vara värda namnet:

    Wandas på 2:a långgatan - bäst

    Chat Noir ("Chattan") på Friggagatan - näst bäst

    Babydoll på Friggagatan

  • Angeli­ta
    Äldre 8 Sep 14:10
    #0

    Jag var på Wandas vid ett tillfälle, och jag är tjej. Inga problem så vitt jag vet att komma in som kvinna här i gbg.
    Sedan ska det finnas en stripp klubb i Mölndals bro, 10 min från centrala gbg, Moulin Roge... har dock aldrig varit där.

  • Fru Olofss­on
    Äldre 8 Sep 16:47
    #0

    Moulin Rouge är nedlagd numera.

    Wandas är det inga problem att komma in på, och den gillar jag bäst, den hade jag satsat på

  • KlaraS­tjärnl­jus
    Äldre 8 Sep 17:41
    #0

    Tack :)

  • Fru Olofss­on
    Äldre 8 Sep 21:20
    #0

    Så lite så, hoppas att u får kul

  • Fru Olofss­on
    Äldre 8 Sep 21:21
    #0

    hoppas att DU får kul ska det stå

  • KlaraS­tjärnl­jus
    Äldre 8 Sep 23:17
    #0

    Hoppas jag med :D

  • mammen
    Äldre 15 Sep 22:59
    #0

    Jag har bara varit på Chattan, men det var skittråkigt. Jag blev riktigt besviken faktiskt. Men nu är det över 5 år sedan iofs.

  • KlaraS­tjärnl­jus
    Äldre 15 Sep 23:01
    #0

    Okej, jag har kollat upp lite på nätet, och Wandas verkar helt klart bäst. Men det är ju ett tag till, så vi får se...

  • Fri 3 Feb 2023 07:04
    #15
    +1

    Sexdejting på nätet - https://hespac.com/sexdatingse.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig.

Svar på tråden Strippklubb gbg