• brud 080202
    Äldre 31 Aug 19:36
    4212 visningar
    27 svar
    27
    4212

    Bröllopsmässa?

    Hej är det någon som vet om det kommer att bli en bröllopsmässa i Göteborg nästa år? Va inne och kollade svenska mässans hemsida men där står det inte med. Någon som vet?

    Är det någon som har en bra hemsida där det står när det är olika bröllopsmässor?

  • Svar på tråden Bröllopsmässa?
  • osse
    Äldre 31 Aug 19:42
    #0

    Det är ju alltid en på svenska mässan i februari.

  • brud 080202
    Äldre 31 Aug 22:41
    #0

    puffar

  • Fru Yrväde­r
    Äldre 31 Aug 22:49
    #0

    Det har ju varit mässor de senaste åren, det brukar väl ligga sista helgen i februari. Har de planerat för andra mässor inför nästa år?

  • brud 080202
    Äldre 7 Sep 19:31
    #0

    ja det har dom, dom är tidiga i planeringen

  • Fru Yrväde­r
    Äldre 8 Sep 11:14
    #0

    Har fått reda på att det kommer vara en liten bröllopsmässa nere i Snipen på Nordegården den 23 september, kanske kan vara något?

  • **hone­y**
    Äldre 8 Sep 12:00
    #0

    Vart ligger det? Låter mkt intressant!

  • Fru Yrväde­r
    Äldre 8 Sep 17:44
    #0

    Nedanför Göteborg vid kusten ihöjd med Lindome.

  • brud 080202
    Äldre 8 Sep 18:58
    #0

    Jaha det lät ju väldigt intressant finns det någon typ av hemsida som man kan kolla på. Tänkte på exakt vägbeskrivning

  • MIB
    Äldre 8 Sep 22:42
    #0
    Apropå bröllopsmässa på Nordgården, så har jag hört att det blir en bröllopsmässa på Festvåningen i Odd Fellowhuset sönd 15/10. Var där förra året och den var kanon. Vackra lokaler och många bra utställare.
    Fd.brud
  • Fru Yrväde­r
    Äldre 8 Sep 22:59
    #0

    Jag var också på Odd Fellow förra året, men jag blev lite besviken, det var inte alls så många utställare som jag trodde det skulle vara. Men skumpan och snittarna de bjöd på var goda iallafall

Svar på tråden Bröllopsmässa?