• Gumsig­os
    Äldre 29 Aug 10:33
    58822 visningar
    224 svar
    224
    58822

    Kristianstadbrudarna

    Så va det dags för en ny tråd igen :)

  • Svar på tråden Kristianstadbrudarna
  • Gumsig­os
    Äldre 29 Aug 10:34
    #0

    Min-Ah va det 30/8 eller 30/9?? :) hoppas du menar 30/9 för annars är det ju i morron :)

  • Gumsig­os
    Äldre 29 Aug 10:34
    #0

    Hoppas att alla hittar hit så det inte blir en massa nya trådar :D

  • Marie (Inte min tur än)
    Äldre 29 Aug 11:30
    #0

    Är nog inga problem med det.... :)

    Jag tolkar det som den 30 september...

    Vilken helg det har varit. I fredags körde jag till lönsboda o planterade blommor o annat. Ilördags direkt efter jag jobbat körde jag till lösnboda igen o klädde mig inför kvällningen... Marika fyllde 26 i Hammenhög så vi körde ner där o firade henne... jättetrevligt... Ingmar höll ett mindre tal där han önskade sin syster lycka till... fast egentligen verkade systrarna imellan tro att Ingmar skulle fria... hehe
    pga att jag skulle jobba så var vi tvugna att lämna festen o bege oss till kristianstad... på söndagen sen så gick vi på loppmarknad.... vi hittade ett jättefint vitrinskåp o en bokhylla i samma serie så vi slog till o betalade 1000 för båda skåpen. Eftersom vi har bestämt oss för att flytta ihop till våren nästa år så får vi nu ligga lite lågt med inhandling av möbler... mina möbler ska ju också få sin plats så småningom.

    Denna helgen blir det full rulle med kalas då en annan fyller 28 ;)

    Ha en bra dag o kram till alla...

  • Desper­ate2be­wife
    Äldre 29 Aug 11:34
    #0

    Hej! Jag har hittat hit. Är mest deppig inför bröllopet för jag lyckas inte så bra med min viktminskning o kommer bara känna mig ful på min stora dag är jag rädd för...KOmmer inte bli kul att prova klänning i stl 46-48 typ. Suck...

  • Gumsig­os
    Äldre 29 Aug 11:36
    #0

    Va kul att se dig här igen Marie :) o vilket fynd ni hitta. Lät som riktigt full rulle :)

    Har ni snackat om att förlova er? Vad önskar du dig?

  • Gumsig­os
    Äldre 29 Aug 14:44
    #0

    Desperate2bewife känner igen mig, vi gifter oss om mindre än två månader o hur ska man hinna gå ner tills dess?? När gifter ni er?

  • Desper­ate2be­wife
    Äldre 29 Aug 15:44
    #0

    Gumsigos:
    Inte förrän om drygt 11 månader, så jag har väl egentligen tiden för mig på ett sätt men man ska ju prova o beställa klänning i god tid, så det får väl bli runt februari. O tills dess lär jag fortfarande va rätt rund... Depp....

  • Gumsig­os
    Äldre 29 Aug 19:26
    #0

    Beroende på var du beställer så tar det ca 3 månader så det räcker ju till april maj. Själv fick jag min uppsydd i Kina och fick den på ca två-tre veckor från betaldatum.

  • Erurai­na
    Äldre 29 Aug 19:45
    #0

    Min-ah :

    Ja, jag vet inte hur dax dom öppnar där.... 10-11 borde dom öppna...så det vore ju lagom och vara där då...så vi har god tid på oss och titta

  • Gumsig­os
    Äldre 29 Aug 20:00
    #0

    Eruraina-Min-Ah Jag tror stämpelfabriken öppnar 9, Panduro öppnar 10.

Svar på tråden Kristianstadbrudarna