• Äntlig­enfäst­mö!
    Äldre 28 Aug 22:33
    2526 visningar
    28 svar
    28
    2526

    Ni som nyligen förlovat er-och planerar bröllop-träff i sthlm?

    Skulle vara kul att träffa fler som är nyförlovade och ska stå brud och är i full gång med bröllops planerande och en massa tänkande och ideer.
    Fika? En kopp kaffe? Film kväll?

    Skriv

  • Svar på tråden Ni som nyligen förlovat er-och planerar bröllop-träff i sthlm?
  • Brud 070825
    Äldre 4 Oct 15:53
    #0

    Bruden i Vasastan & alla er andra:

    Vi kommer att gifta oss i Ulriksdals slottskapell och sen ha festen på Görvälns slott. Det är ungefär så långt vi har kommit i planeringen. Hur mycket har ni andra hunnit med att fixa?

  • Froggy­s
    Äldre 4 Oct 16:42
    #0

    Hej!

    Hoppas man får hänga med i den här tråden! Jag i och för sig varit förlovad i lite över ett år nu, men det skulle var superkul att träffa lite stockholmbrudar och prata bröllop.

    Jag (vi) bor i Solna och planerar bröllop till 12/7-2008. Vi har bokat Riddersviks gård i Hässelby och det blir nog Bromma kyrka. Jag fyller 26 i december. Kul att vi alla är nästan lika gamla!!

  • Bruden i Vasast­an
    Äldre 4 Oct 18:49
    #0

    Hihi, vi tittade också på Görväln, det är ju sååå fint. Vi ville dock att gästerna ska bo kvar för at dra ut på det roliga lite, så då gick det ju inte så bra. Men det är ju jättevackert!

  • brud 070901
    Äldre 5 Oct 15:59
    #0

    he igen!
    ja då har det blivit dax att beställa klänningen då... jag har bestämt mig för en sincerity klänning med nr 3158. (kolla gärna på deras hemsida o säg vad ni tycker) jag ville ABSOLUT inte ha en tyll klänning men så blev det ju inte kan man säga.... den är jätte vacker med ett långt släp på nästan två meter. synd bara att det är så länge kvar innan jag får ha den på mig.

    kram kram...

  • Brud 070825
    Äldre 5 Oct 16:02
    #0

    Tar upp Cavatinas initiativ, ska vi få till en träff?

    Fika ons 11/8 eller 18/8? Vad säger ni?

  • brud 070901
    Äldre 5 Oct 16:05
    #0

    ja det vore kul. men var? är från södertälje och inte jätte haj på att hitta i stan.. så nått lätt ställe att hitta till vore bra. hur ska vi känna igen varandra?

  • Brud 070825
    Äldre 5 Oct 16:25
    #0

    Brud 070901:

    Jag har också fallit för en Sincerity, 3116, men jag har inte köpt den än....velar om jag ska vänta på 2007 kollektionen eller om jag riskerar att bli av med min favvo då! Vi skulle kunna ta en fika på Rörstrandsgatan, då kan du ta dig med pendeln till Karlberg.

  • drömbr­ud
    Äldre 5 Oct 16:30
    #0

    Alla är över 25 här, så kommer "lilla" jag på snart 19 år...

    Vågar man fråga om man får haka på, Froggy dig har ja ju chattat med i våran 2008 tråd...

  • brud 070901
    Äldre 5 Oct 16:31
    #0

    ja det vore trevligt.. då får jag ta hjälp av min blivande man som oxå fungerar som min stockholm gps navigator. jag hadde precis samma problem som du men valde att inte vänta tänk om jag inte hittat någon bättre..

  • 7804
    Äldre 5 Oct 22:45
    #0

    Är 28 och bor strax söder om stan jag också. :)

  • Cavati­na
    Äldre 6 Oct 08:14
    #0

    Brud 070825
    Fika ons 11/8 eller 18/8? Vad säger ni?

    På fråga A svarar jag 18/10 och på fråga B säger jag gärna!

  • Froggy­s
    Äldre 6 Oct 08:30
    #0

    Jag&Du - Ja, vi är 2008 tjejerna! Var bor du någon stans? Det vore kul om du kunde hänga med på fika så kan vi träffas!

    18/10 funkar jättebra för mig!

  • brud 070901
    Äldre 6 Oct 15:49
    #0

    jag är gärna på den 18/10. vore kul att prata bröllop med någon som inte tröttnar....

  • Louise­14
    Äldre 6 Oct 16:38
    #0

    Hej, Skulle också gärna hänga på, men undrar vilket datum som är aktuellt, kan 11/10 men inte 18/10! Så bestäm ett datum så får vi se om vi ses....

  • Cavati­na
    Äldre 9 Oct 19:23
    #0

    Förslag: 18 eller 19 oktober? (om Louise14 kan på torsdagen istället?)

    Roligt att prata om allt planerande!

  • drömbr­ud
    Äldre 9 Oct 19:26
    #0

    jag kan den 11/10.. Nu på onsdag, jag blir yngst då.. Men de flesta brukar ta mig för 27 ändå (iaf när jag har glasögonen på)

    Ska vi ta med tidningar eller ngt sånt??

  • drömbr­ud
    Äldre 9 Oct 19:27
    #0

    18/10 är jag i Tunisien..

    Hmm..

  • Cavati­na
    Äldre 9 Oct 19:27
    #0

    Om nån vill vara med o fika med trevliga prickar nu på onsdag så finns det en tråd här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1899398.html

    Bl.a. jag är nyförlovad och pratar gärna planering men annars kan man säkert få tips o allmän underhållning av de andra.

Svar på tråden Ni som nyligen förlovat er-och planerar bröllop-träff i sthlm?