• GithKa­t
    Äldre 24 Aug 07:25
    5076 visningar
    38 svar
    38
    5076

    Gifta brudar i jönköping med omnejd

    Efter förslag startar jag nu en ny tråd för oss som numera är gifta och bor i Jönköping med omnejd. Alla är välkomna att deltaga och vi kommer även boka träffar i denna tråd. Blir lite av en fortsättning på vår gamla tråd BT-träffar för brudar i Jönköping med omnejd. Den gamla tråden lever kvar tills den självdör.... sen kör vi hårt här istället

  • Svar på tråden Gifta brudar i jönköping med omnejd
  • GithKa­t
    Äldre 24 Aug 07:26
    #0

    Då var vi igång tjejer.. hann inte lägga upp tråden igår, men här är den nu

  • Ängla
    Äldre 24 Aug 08:03
    #0

    sötnos, det skulle ju stå gifta fruar

    Fast ja jag är gärna fortsatt brud, det är så himla mysigt att gifta sig...

    Nån mer som vill förnya löftena? ..hehe..

    Tack för i går & kram så länge!

  • GithKa­t
    Äldre 24 Aug 10:37
    #0

    Haha det gick av bara farten.. hihihihi.. vi får förnya den när tråden går ut istället..*S*

  • GithKa­t
    Äldre 24 Aug 10:38
    #0

    Fast å andra sidan.. är man gift så är man fru.. brud har man varit då vi nu är gifta.. och BT är ju för brudar och brudgummar eg...

  • en dag i juni
    Äldre 24 Aug 15:34
    #0

    fy va bra att ni har startat en fråge-tråd, om vi ogifta har något på hjärtat, har ni svaren då?? jaja, förstår själv att ni inte häller vet meningen med livet som sånt.. ;)

  • hellan­b
    Äldre 24 Aug 18:40
    #0

    kul då var de "gifa fruarnas klubb" -tråd i gång

    VA kul de var igår att vi var så många...
    Anki om du läser detta: Vi saknade dej...

    HA de bäst!
    Kram
    Hellan

    ps. sonen somnade snabbt efter kvällsmaten i går å sov en timma hos dagmamman i dag (brukar aldrig sova middag) de tar på orken me tjej-fikan....

  • Janne7­1_JKP
    Äldre 25 Aug 15:21
    #0

    fick ett tips om att man kan lägga in "Vi har gift oss" annons på jnytt.se så nu finns vi med där och bäst av allt det var gratis...

    //Janne

  • Janne7­1_JKP
    Äldre 25 Aug 15:23
    #0

    och det skall givetvis vara www.jnytt.se funkade inte så bra utan www insåg jag precis..

  • annki7­2
    Äldre 30 Aug 13:57
    #0

    hellan_jkpg: Tack vännen, saknar er oxå, saknar att ha nån att prata om hur härligt det är att vara gift :D

  • GithKa­t
    Äldre 31 Aug 13:24
    #0

    annki72: då får frun allt vara så snäll och hänga på vår nästa träff Vi saknade dej jättemycket.

    vad säger ni tjejer.. snart dags för en ny träff... Upp med datum, platser och tider. Själv ligger jag lågt med datumtipps just nu, men kommer om jag hinner. (är i skrivandets stund bombens förkyld och hemma från jobbet, samt flyttar om någon vecka).

    Ni kan dock räkna med inbjudan om husesyn längre fram. Kraaaaaaamis

Svar på tråden Gifta brudar i jönköping med omnejd