• Lilla Li
    Äldre 16 Aug 08:32
    16194 visningar
    203 svar
    203
    16194

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet?

    Hej hej!
    Har precis förlovat mig och kommer stå brud den 7/7-07 i Jönköping. Finns det några andra brudar i Jönköping som det närmaste året har lust att träffas över en fika då och då för att ventilera och ge varandra tips och idéer? Skulle vara jätteroligt! Jag är nyinflyttad dessutom så det skulle vara kul att träffa lite nytt folk. :)

    Kram Annelie, 22 år

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet?
  • GithKa­t
    Äldre 16 Aug 08:40
    #0

    Hej annelie, vi är visserligen ett gäng numera gifta brudar i Jönköpingstrakten som träffas regelbundet. Du är varmt välkommen att signa in dej på vår lista och träffas och prata bröllop och lite annat strunt. Nästa träff är den 23/8 kl 17.00 plats är ännu inte bestämd men det blir någonstanns där vi kan sitta ute om vädret tillåter.

    Varmt välkommen/GithKat

  • GithKa­t
    Äldre 16 Aug 08:42
    #0

    Glömde ju lägga in länken till vår träff. Kan tillägga att det finns de som inte gift sig än som säkert dyker upp på framtida träffar. Här är länken
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1736440.html

  • korall
    Äldre 17 Aug 00:26
    #0

    Hej!

    Kan gärna träffas nångång! Gifter mig i februari -07

    korall

  • GithKa­t
    Äldre 17 Aug 10:34
    #0

    korall: du är oxå självklart välkommen på våra träffar

  • hönapö­na
    Äldre 17 Aug 10:51
    #0

    Hej hej...
    Här är ännu en blivande brud... Gifter mig vid årskiftet i år. Tar oxå gärna en fika någon stans i Jkpg och bara diskuterar bröllop!

  • GithKa­t
    Äldre 17 Aug 11:04
    #0

    Nästa träff är på måndag kl 17.00, plats ännu inte bestämd då vi inväntar vädergudarnas vilja om vi kan sitta ute eller måste hålla oss inne. Signa i era nick om ni kommer eller att ni är intresserade av nästa träff. Kom gärna med egna förslag på datum, tider och platser. Alla som är intresserade av att prata bröllop är välkomna, tjejer som killar (än har det inte varit någon grabb med dock) Här är länken

    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1736440.html

    Välkomna

  • AnelP
    Äldre 17 Aug 15:46
    #0

    Githkat: Du menar på onsdag kl 17 va? Den 23:e är på en onsdag.

  • en dag i juni
    Äldre 17 Aug 22:49
    #0

    Hej hej ska gifta mig i juni nästa år... vill jätte gärna vara med och träffas nån gång, min sambo är redan trött på mig och mina planeringar ;)

    Kajsa 21år

  • GithKa­t
    Äldre 18 Aug 16:39
    #0

    JA jag menar onsdag..*S*

  • GithKa­t
    Äldre 18 Aug 16:39
    #0

    en dag i juni: häng med på den andra tråden då... du är oxå välkommen.

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet?