• prince­ss_edi­tion
    Äldre 7 Aug 11:50
    21292 visningar
    219 svar
    219
    21292

    Göteborg (med omnejd) 2006 # 5

    Hoppas inte nån annan skapat en ny tråd redan...

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 # 5
  • prince­ss_edi­tion
    Äldre 7 Aug 11:53
    #0

    yrvädret hann visst före mig... spana in göteborg med omnejd #5. (vet inte hur man länkar)

  • yrvädr­et
    Äldre 7 Aug 11:58
    #0

    Tjoho!

    Vi kör här istället!

    Hur är det med dig då p_e? Redo för att dra igång en ny termin?
    Har ni bestämt datum än förresten?

    Själv har vi fått bilderna nu - så underbart vackra!

  • prince­ss_edi­tion
    Äldre 7 Aug 12:06
    #0

    hehe... nä, han e seg min blivande. han skulle ringa till kyrkan å kolla hur långt innan man behövde boka (eftersom han tycker att ett år i förväg e för mkt), men det e inte gjort än. jag skulle helst bara bestämma datum nu, så det e klart, men han e ingen planerande typ. men ja tänker på hans mormor å morfar (och ev. annan släkt) som ju måste resa från usa, de vill nog gärna veta låångt i förväg så de kan boka bra biljetter å så.

  • prince­ss_edi­tion
    Äldre 7 Aug 12:12
    #0

    kollade just in dina bröllopskort yrvädret. har inte haft tid att göra det innan. vad fina ni var! när jag såg första kortet på tomas tänkte ja att "vad e det han har på sig!" men sen när man fick se er i normalt ljus såg det jättefint ut. vi e lite inne på att T ska ha vit kostym på sig. han har i princip aldrig vitt på sig annars å ja tror att han skulle va jättefin i det. frågan e bara va man ska ha för skjorta i sånna fall, för då måste det ju nästan va nån annan färg som bryter av, å att försöka få på honom något färgglatt e nog inte det lättaste.

  • Prince­ssdiam­ond
    Äldre 7 Aug 12:38
    #0

    undrade varför det va så dött på den gamla tråden ;)

  • Prince­ssdiam­ond
    Äldre 7 Aug 12:38
    #0

    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1632276.html

    här e den gmala tråden ifall ngn vill leta efter nåt där :D

  • yrvädr­et
    Äldre 7 Aug 13:02
    #0

    Vad bra att du hittade hit princess! Hade ni kul på kalaset igår?

  • Prince­ssdiam­ond
    Äldre 7 Aug 13:47
    #0

    njae..det va väldigt mycket folk.. hade inte räknat med det.. så vi såg inget.. men vi hörde lite..
    men eftersom han körde så tog vi inte ens en öl.. det hör ju lite ihop med kalaset..
    och vi trivs nog bäst vid packhuskajen.. och där var vi ju inte ens..

  • svessa­n
    Äldre 8 Aug 11:40
    #0

    Här är en som börjar bli lite stressad.
    Min bilvande svärmor är här på besök nu, inte precis vad man behöver dagarna innan man gifter sig. Det är så svårt att hålla skenet uppe när man är så stressad.

    Igår fick hon se ett kort på mig i min klänning på mammas mobil. man ser inte så värst bra så sa hon att jag såg gravid ut!
    Knäppskalle. Hur kan man säga så 4 dagar innan vi ska gifta oss. Åhhhh....
    Hur var era svärmödrar i det sista??

  • yrvädr­et
    Äldre 8 Aug 12:23
    #0

    Både min mor och svärmor var underbara

    Plumpt av din svärmor att fälla en sådan kommentar! Men hon menade antagligen inte så - och sedan är hon säkert lite svartsjuk eftersom hon vet att efter vigseln så är hennes som lagligt din man Bry dig inte om vad hon sa, du är vacker i din klänning! (och vem vet; hon kanske är avundsjuk för att din mamma har fått se klänningen men inte hon...)

    Idag sk vi gå och kolla olika tatueringsfirmor, jag har äntligen bestämt motiv och gjort en skiss på hur den ska se ut - så nu är det bara att hitta en bra tatuerare

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 # 5