• Theres­e_
    Äldre 31 Jul 21:07
    2573 visningar
    12 svar
    12
    2573

    Hur går det för alla boråstjejer??

    Vad det har blivit tomt med inlägg.. Vi får bli bättre på det.. Det blir ju lite roligare då!

    Kram och lycka till alla!!!

  • Svar på tråden Hur går det för alla boråstjejer??
  • barbi
    Äldre 1 Aug 14:56
    #0

    Jag vet har varit på semester och säkert många med mig. För mig går allt enligt planen, ska gifta mig på lördag...så har fullt upp hela veckan. Hur går det för er andra börjar det närma sig??

  • qazbnm
    Äldre 1 Aug 20:21
    #0

    barbi

    Hej!!

    Är lite nyfiken är det du som skall gifta dig med Daniel R. ????

    /Josefin

  • Lagose­n
    Äldre 1 Aug 22:21
    #0

    Oh jag ska också gifta mig på lördag. Allt vad fritid heter har strukits på schemat. Stressigt värre

  • Theres­e_
    Äldre 1 Aug 23:12
    #0

    barbi & Lagosen!

    Lycka till på lördag!!! Jag håller tummarna för sol!!

    Josefin..

    Jag såg dig i Dannike i går.. Jag skulle till mamma och pappa och så dig vid lägenheterna..
    Hur är det att vara gift nu då? Har du fått fler kort från bröllopet??

  • barbi
    Äldre 3 Aug 14:02
    #0

    qzbnm:
    ja hur visste du det...känner vi dig???

  • barbi
    Äldre 3 Aug 14:06
    #0

    lagosen: ja visst är det mycket nu, inte en lugn stund.
    Ja hoppas vi får fint väder på lördag.
    Lycka till!!

  • qazbnm
    Äldre 3 Aug 15:21
    #0

    barbi

    Nej jag tittade i bröllopskalendern här på BT och så såg jag att Daniel skulle gifta sig på lördag och så såg jag att du skrev här att du skule gifta dig så jag antog att det var din sida.

    Jag känner inte Daniel men jag gick i samma skola som han när jag var liten.

    Therese_

    Jo jag jobbar ju i hemtjänsten ;)
    Min mamma bor oxå i Dannike :)

    Det är väl ingen skillnad på att vara gift men det är ju fina minnen man har fått!!! Jag har en massa kort men de blir så konstig upplösning när man lägger upp det på hemsidan.
    Hur går det med din planering då??
    Har du mycket kvar??

    Ha det bra.
    Kram

  • Theres­e_
    Äldre 3 Aug 18:04
    #0

    Josefin..

    Nä jag kan tänka mej att det inte är någon större skillnad.. hehe..

    Är din mamma en inbiten gammal dannikebo eller är hon nyinflyttad?

    Planeringen går frammåt. Gästplaceringen är klar.. I morgon skall jag prova klänningen igen efter att den blivit justerad. Skall bli kul! Nu börjar jag bli riktigt nervös för möhippan oxå.. Hu!! Nu kan det nästan bli när som helst..
    ååå ont i magen!!!

  • Theres­e_
    Äldre 7 Aug 13:58
    #0

    Hej alla!

    Nu börjar det kännas att bröllopet är snart! Nu är det mindre än fem veckor kvar..
    I fredags var jag och provade min klänning en sista gång innan dagen D.. Den var färdig justerad och helt.. Underbar!! Anders och vår bestman provade ut kostym. Dom blev jätte fina. Nu är det bara barnen kvar!!

  • Linda 12/8-0­6
    Äldre 7 Aug 14:10
    #0

    Hej!
    På lördag smäller det för oss!
    Beställde mat idag, ska beställa tårtan oxå. Kolla hur det går med min bukett imorgon. Onsdag ska vi träffa prästen och på torsdag kommer svärmor.

    Oj,oj,oj det är mycket nu =)
    Till på köpet mår jag inte riktigt bra. Har trott att det var magsjuka, men börjar kanske ana att det är något annat...

  • sannis­en
    Äldre 23 Aug 10:03
    #0

    Therese_:

    Har haft lite semester så har inte varit inne här på ett tag, men nu är jag tebax i vardagen igen! Jag gifter mig 11/11 i Tranemo kyrka sedan ska vi ha festen på Odd Fellow här i Borås. Var och provade och köpte en brudklänning i Lördags, det blev inte som jag tänkt, det blev ännu bättre .
    Har fixat florist, tårta och lite av varje nu när jag varit ledig...
    du har ju inte alls långt kvar till eran stora dag... nervöst?

  • Aug 2006
    Äldre 2 Sep 01:32
    #0

    Är numer gift!!!! Hör av mig så snart jag kan (är hos min tärna). Det var en underbar dag!!!!

Svar på tråden Hur går det för alla boråstjejer??