• helmin­a
    Äldre 27 Jul 21:32
    27349 visningar
    335 svar
    335
    27349

    Göteborg med omnejd 2007 tråd 3

    Såg att andra tråden också var nerstängd nu. Hoppas att ni hittar hit efter semestrarna :)

  • Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 3
  • helmin­a
    Äldre 27 Jul 21:32
    #0

    Själv åker jag till Öland på lördag ;)

  • HarEli­s
    Äldre 27 Jul 23:11
    #0

    hej hej ja kom hem från öland i måndags :) hoppas att får det fint där vi åker ner till falkenberg på semester på söndag ska kolla på festlokalen å massa annat ska bli skoj :)

  • helmin­a
    Äldre 28 Jul 07:57
    #0

    hoppas att ni hittar vad ni vill ha - själv är lokal fortfarande ett problem för oss :) men nu har vi tittat lite på en till men väntar mail från föreningen som har den, om den är ledig, pris mm. Men det är ju semestertider så allt tar ju lite extra tid...

  • Stefan­s fästmö
    Äldre 30 Jul 17:51
    #0

    Halloj brudar! Vilken tur att jag hittade er!! :D

    Det går långsamt med planerandet för vår del, jag jobbar hela tiden o så är det ju så fint väder!! Men håller på o kollar upp lite cateringalternativ, vi har bestämt oss (igen... ;)) nu för att vi ska ha det på bygdegården! Hotellet kändes inte helt bra så vi kör på vårt första alternativ igen! :)

  • Stefan­s fästmö
    Äldre 3 Aug 13:14
    #0

    Nu har jag pratat med två cateringfirmor till, har fått utbud & priser från 3 st o har en till jag ska ringa i nästa vecka, sen får det nog räcka... Men hur ska man kunna välja sen då? De är rätt lika, o vi kan ju inte gärna träffa alla o provsmaka... Hur ska ni göra, ni som tänkt ha catering?

  • Stefan­s fästmö
    Äldre 3 Aug 13:15
    #0

    Ang vårt lägenhetsletande var vi på Poseidon igår o pratade med dem, så nu står vi i kö för en 2a el 3a i Angered C... Hoppas hoppas vi får en snart!!! Jag gillar inte att vänta!!! ;) Känns helt rätt att söka i AC nu, börjar trivas här o vill hellre ha stor lägenhet till lägre pris än liten till högt, som inne i stan...

  • Jädiss­en
    Äldre 4 Aug 09:04
    #0

    Stefans fästmö
    Vad skönt för er att ni bestämt er. Hoppas att det inte dröjer så länge innan ni får en lägenhet

    snart är det ett år kvar för oss....spännande!!Känns som att det är då nedräkningen börjar och det är väl då planeringen tar fart på riktigt Fast när jag tänker efter så är väl det mesta planerat.... i huvudet iallafall

  • Stefan­s fästmö
    Äldre 4 Aug 16:52
    #0

    Jädissen

    Ja det känns jätteskönt! Nu går vi bara o håller tummarna!! :)

    Om exakt ett år står jag och min älskade framför prästen!! Känns konstigt att det "bara" är ett år kvar, men helt underbart!!! :D :D :D

  • Jädiss­en
    Äldre 4 Aug 17:24
    #0

    stefans fästmö

    Då får jag säga grattis på blivandebröllopsdagen..

    Jag blir så himla pirrig av tanken att VI, jag och älsklingen,verkligen ska gifta oss...på riktigt! knäppt egentligen....

  • osse
    Äldre 6 Aug 22:44
    #0

    Oj, här var en tråd jag helt missat.
    20 januari är det dags för oss att gifta oss i "vår del av stan", nämligen Majorna.

Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 3