• mollan­mus
    Äldre 11 Jul 12:17
    5165 visningar
    52 svar
    52
    5165

    Brudar i Borås II

    Hej alla brudar i Borås! Nu var det åter igen dags att starta en ny tråd för oss som bor i Boråstrakten

    Själv är jag precis i början av planeringsstadiet. Vi har bokat Carolikyrkan den 2 juni 2007

    berätta gärna om era planer så vi kan byta idéer

  • Svar på tråden Brudar i Borås II
  • Theres­e_
    Äldre 12 Jul 00:22
    #0

    Jag skall gifta mej nu den 16de september. Det skall bli jättekul! Planeringen är alltså igång.. Gu det kommer gå så fort dit!!

  • sannis­en
    Äldre 12 Jul 08:02
    #0

    Vårat bröllop ska gå av stapeln 11 November....tiden går så fort, men de stora grejerna är fixade, men det är inte lätt att veta hur man vill ha det! Ska på bröllop i sommar...kan ju passa på att kolla in och få lite ideer...

  • mollan­mus
    Äldre 12 Jul 20:42
    #0

    oj vad spännande! ni är ju nästan där!! jag börjar redan känna stress fast det nästan är ett år kvar.

  • Theres­e_
    Äldre 13 Jul 08:52
    #0

    Ja, jag börjar känna mej lite stressad..
    Det är dom stora grejerna som är de lätta tycker jag! Klänning, ring, kyrka, osv.. det har man ju vetat sedan man var fem...!

    Mitt osa datum går ut på söndag.. Då känns det som det kommer rulla på sedan. Finns så mycket som man inte kan göra förrän man vet gästantalet..
    Hoppas bara att alla anmäler sig som skall komma..

  • mollan­mus
    Äldre 13 Jul 09:03
    #0

    ja, jag kan ju förstå att du känner dig stressad!
    tänkte på det du skrev om att man planerat sedan man var fem, det stämmer på mig också men till min förvåning har jag plötsligt ändrat massa saker. Jag har alltid sagt att jag ska gifta mig i ramnakyrkan, jag är döpt där och vi hade dop för vår flicka där men nu när det blev verklighet av drömmen så ville jag inte det längre utan nu blir det caroli istället

  • mollan­mus
    Äldre 13 Jul 09:04
    #0

    förresten var ska ni ha festen? det är fortfarande ett stort frågetecken för oss!

  • FiaMia
    Äldre 13 Jul 09:09
    #0

    Hej på er Boråsbrudar!
    Kollar bara in och kikar hur det går för er i planeringen!!
    Therese_: Nu är det inte långt kvar!! hihi, spännande!

    Vår fotograf har inte lagt ut våra bilder än på sin hemsida, men jag återkommer med adressen så fort dom finns där!

  • Theres­e_
    Äldre 13 Jul 09:27
    #0

    Hej!

    Mollanmus!
    Vet inte om jag får skriva exakt vart jag skall ha festen här.. Men det är på en skola.. fixade detta med lite kontakter.. Det är ett tips!!
    Nä, vissa saker har ändrat sig för mej oxå.. Egentligen skulle jag inte tagit min kyrka heller.. Det var nog inte meningen att det skulle bli så "stort" från början.. och då blev det så. Men vi är jättenöjda!

    FRU..MiaFia!
    Kul att höra från dig! Ja säg till när korten kommit! Jag är sååååååå nervös för möhippan!!! Hu! Har inte varit det innan men nu har det blivit så..

  • Linda 12/8-0­6
    Äldre 13 Jul 13:58
    #0

    Hej!
    Får man trycka sig in här?
    Gifter oss i Seglora kyrka den 12/8.
    Börjar bli lite nervöst nu....
    Har blommor och tårta kvar. Någon som har något bra tips????

  • Theres­e_
    Äldre 13 Jul 14:00
    #0

    Linda

    Å, det är ju snart!! Kan förstå att du är nervös..

Svar på tråden Brudar i Borås II