• heaven
    Äldre 10 Jul 23:14
    7159 visningar
    55 svar
    55
    7159

    Maj brudar -07

    Hej !
    Är det fler Halmstad brudar som ska gifta sig i Maj?
    Vill ni får ni gärna brätta hur ni har tänk arrangera eran stora dag.
    var ni ska gifta er?
    var ska ni ha festen ?
    hur långt har ni kommit i planeringen?
    jag tycker att vi har inte kommit någonstans och börjar känna mig stressad.//Heaven

  • Svar på tråden Maj brudar -07
  • Mandap­anda
    Äldre 20 Sep 08:47
    #0

    filipelin

    Vad roligt att du fått hem klänningen. Jag kan tänka mig att du går och kikar på den lite då och då. Jag hade inte kunnat låta bli.

  • Snart Fru Seefel­dt
    Äldre 20 Sep 15:19
    #0

    Vart brollop ar den 26 Maj 2007. Vi blir ca 60 pers. Har prel bokat Vapno. Tror det blir himla bra. Vi ska gifta oss dar ocksa sa behover inte boka kyrka.

    Har fortfarande inte hittat en fotograf jag gillar dock. Klanningen har jag bestamt mig for nu att jag koper i usa, det ar ju hur mycket billigare som helst dar. Har i england kostar den jag vill ha £750 =10125kr. I usa kostar samma klanning $699 = 4700kr. Det ar ju helt vansinnigt.

    Vet inte om vi ska band eller dj, vet inte hur vi ska ordna transport for alla amerikanare, men det loser sig nog som sagt.

    Har borjat bli lite beroende av denna sidan sa nu borjar det ta lite fart. Och inbjudningar. Hur bokigt ar inte det. Hur ska man kunna bestamma vilken stil man vill ha det finns ju hur mycket som helst??

    Gift lar jag val bli i alla fall. Antingen jag vill eller ej

    Rekommendationer pa fotografer hade varit hjartligt valkommet. - tjingeling tills vidare

  • heaven
    Äldre 25 Sep 18:10
    #0

    Är det någon som ska på bröllopsmässan på vapnö nu på söndag ?
    vet någon vad det kostar att gå in ?

  • filipe­lin
    Äldre 25 Sep 21:22
    #0

    Ja vi hade tänkt åka dit. Det kostar 60 kr per person.

  • majka
    Äldre 25 Sep 21:56
    #0

    Tänkte på Er som ska på bröllops mässan, vet era bekanta om att ni ska gifta Er? Jag skulle gärna vilja gå dit men jag är rädd att man avslöjar sig..

  • heaven
    Äldre 27 Sep 09:50
    #0

    De flesta vet att vi ska gifta oss.
    Skulle jag träffa någon på mässan så får de väl reda på det då, det är nämligen ingen hemlighet.
    Det är nästan bättre att de vet för då kan de redan nu boka upp datumet, så de kan komma.
    Värre är det väl om man träffar någon man inte tänkt bjuda.

  • Lillsy­s
    Äldre 27 Sep 10:03
    #0

    Hej alla maj brudar här är en till! Ska gifta mig den 19 maj i kvarsebo kyrka! Har inte hunnit läsa igenom hela tråden men ni verkar ha hunnit så långt med ALLT! Har själv precis börjat med hur våra inbjudningskort ska se ut

  • Mandap­anda
    Äldre 27 Sep 21:00
    #0

    Jag ska oxå på mässan på Wapnö! Det ska bli jätteroligt. Ska man vara där tidigt eller spelar det någon roll? Brukar det vara mycket folk tror ni?

  • heaven
    Äldre 27 Sep 21:54
    #0

    Jag kommrt vara där när de öppnar kl. 12.00.
    Min mamma fyller nämligen år så vi ska vara där på middag kl.15.00 så lite ska jag väl hinna med på 2 timmar.

  • filipe­lin
    Äldre 28 Sep 11:22
    #0

    Lillsys- var ligger kvarsebo kyrka?

    Mandapanda- vi kommer nog åka dit strax efter de öppnar, men vi har inte varit där innan (förutom på julmarknad). Ska ni ha Rob&Jim på erat bröllop?

  • Lillsy­s
    Äldre 30 Sep 08:55
    #0

    filipelin - Halkade in på fel tråd... Ursäkta mig kvarsebo ligger lååångt ifrån Halmstad

  • heaven
    Äldre 30 Sep 11:56
    #0

    Du får gärna vara med på denna tråd om du vill alla är välkomna.
    Ja då var det mässa imorgon ser verkligen fram imot det.

  • filipe­lin
    Äldre 30 Sep 12:38
    #0

    Ja vi får väl se hur det går att ta sig fram med barnvagnar. Vi ska ha en del barnpassning nästa vecka så vi vill inte fråga om det är nån som vill passa i morgon. Så vi får försöka ta oss fram ändå

  • filipe­lin
    Äldre 30 Sep 12:40
    #0

    Lillsys- självklart får du vara med också, blev bara fundersam på var kvarsebo ligger. Jag tänkte att det kanske låg någonstans utanför Halmstad fast jag aldrig hade hört talas om det

  • Lillsy­s
    Äldre 1 Oct 07:24
    #0

    Vad ni är snälla! Kvarsebo är en liten by som ligger i nord östra östergötland vid bråvikens strand. Ni känner säkert till Kolmården, en mil där ifrån. Börjar känna nu att jag faktisk ska gifta mig! Bokade igår 2 st nyckelharpor som ska spela vid ingångsmarchen tillsammans med orgeln, så nu är jag igång!

Svar på tråden Maj brudar -07