• Majn
    Äldre 8 Jul 10:20
    21988 visningar
    192 svar
    192
    21988

    StockholmsBrudar Ny kompisar 2

    Vår gamla tråd har ju blivit avstängd så jag fortsätter här....

  • Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2
  • Wunja
    Äldre 24 Sep 20:23
    #0

    Grattis Cavatina! Hoppas ni får till allt som ni vill så att det blir av då :) Vilken stad blir det, Stockholm?

  • Cavati­na
    Äldre 24 Sep 20:32
    #0

    Wunja

    Tacktack! Nej, det blir inte Sthlm utan Öland. Mamma kommer därifrån och där är så vackert i maj-juni! Vi ska ringa och kolla med pastoratet nu i veckan och boka kyrka, lite nervöst är det...

  • Gumses­tumpan
    Äldre 27 Sep 18:10
    #0

    Hej, hej tjejer!
    Jag tänkte bara meddela att imorgon åker jag på bröllopsresa och på lördag åker vi ut på kryssningen! Mmmm, 5-rättersmiddag varje kväll. Nästa gång vi ses kommer jag att rulla fram.

  • Cavati­na
    Äldre 27 Sep 19:43
    #0

    Ååååh, vad nice för er! Ha det så jätteskönt du bara kan!

  • Wunja
    Äldre 27 Sep 21:17
    #0

    Cavatina:
    Det låter jättehärligt med bröllop på Öland! Det blir säkert toppen :)

    Gumsestumpan:
    Hoppas ni får en riktigt härlig bröllopsresa :) Du får berätta om den när du är tillbaka!

  • Cavati­na
    Äldre 4 Oct 22:56
    #0

    Yuhuuu..? *ekar tomt*

  • Majn
    Äldre 5 Oct 09:32
    #0

    Det var länge sedan det var lite aktion på tråden här. Själv har jag varit jättedålig på att hänga här inne, har bara haft så mycket att göra.

    Hur går det med planerandet för alla vinterbrudar. Själv börjar jag känna av nervositeten. Vi har nu i alla fall skickat ut inbjudningarna. Ingen på min sida har typ svarat och nästan alla på min blivandes har gjort det. Pust! Men det är ju ett tag kvar till OSA går ut.

    Vore kul att träffas igen och höra hur det går för alla.

  • Fixit
    Äldre 5 Oct 09:52
    #0

    Hej tjejer,
    Även jag har legat lite på latsidan i denna tråd.
    Vi skickade ut våra inbjudningar i slutet av förra veckan och har hittills blivit ganska så förvånade över de mycket positiva reaktionerna.
    Vi har även fått igång vår hemsida, fast den är inte helt 100 % klar ännu.
    Men vill ni så kan ni kika lite på den.
    www.grevfors.se

    Igår var jag och köpte en underkjol till klänningen och sedan va jag till sömmerskan. Nu börjar det verkligen kännas att det är på riktigt, klänningen kommer bli riktigt bra

    Annars går det lugnt framåt, vi ska försöka åka iväg till guldsmeden och lägga in beställningen på våra vigselringar.

    Har för övrigt fått hem min blivande man från Tyskland nu vilket är otroligt skönt + att det är bra mycket lättare att planera bröllopet när man är på samma ort.

    Vad sägs föresten om en fika i nästa vecka?

  • Wunja
    Äldre 5 Oct 18:39
    #0

    Vilken fin hemsida, Fixit!

    Jag är lite avundsjuk på er som har skickat ut inbjudningarna redan, vi har inte ens börjat göra våra ännu men det blir nog lite pyssel nu på söndag.

    Det vore jättetrevligt med en fika nästa vecka! Skulle onsdag den 11/10 kunna passa?

  • Cavati­na
    Äldre 6 Oct 08:15
    #0

    11/10 funkar för mig! Skoj!

    fixit: snygg sida!

  • Loppan­75
    Äldre 6 Oct 09:39
    #0

    Jag vill också fika. Den 11 funkar bra för mig.

    Håller med Cavatina, snygg sida.

  • Majn
    Äldre 6 Oct 11:43
    #0

    Jag kan tyvär inte på den 11/10. :(

Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2