• Majn
    Äldre 8 Jul 10:20
    22411 visningar
    192 svar
    192
    22411

    StockholmsBrudar Ny kompisar 2

    Vår gamla tråd har ju blivit avstängd så jag fortsätter här....

  • Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2
  • Gumses­tumpan
    Äldre 30 Aug 14:37
    #0

    Wunja: Maggie Sottero.. ja, just det, det visste jag ju egentligen. Vad fin den är! Måste kännas spännande när du inte har provat den... Har du planerat in trippen till Södertälje?

  • Wunja
    Äldre 30 Aug 14:46
    #0

    Ja, det gör ju det :)

    Har inte riktigt bestämt mig än, men det lutar åt en tripp till Södertälje på lördag eftersom jag då kan åka bil dit. Känner mig dock frestad att smyga iväg dit redan i e.m. eller i morgon! De har öppet till kl. 19 så det skulle ju vara möjligt :)

  • Cavati­na
    Äldre 30 Aug 20:01
    #0

    Wunja

    Vilken snygg klänning!! Tjusig värre!

    En annan sitter här med ring på fingret nu, jag trodde ju inte att det skulle bli nåt frieri men i lördags så..... *lycklig* Vi hämtade ringarna i kväll, min vänstra hand har aldrig varit snyggare!

  • Wunja
    Äldre 30 Aug 22:07
    #0

    Grattis Cavatina! Vad kul :) Du får visa upp ringen nästa gång vi träffas!

  • Gumses­tumpan
    Äldre 31 Aug 07:50
    #0

    Grattis Cavatina! 11 augusti är en bra bröllopsdag...

  • Cavati­na
    Äldre 31 Aug 08:06
    #0

    Gumsestumpan

    Jag höll på att försäga mig till dig i måndags, fick bita lite i tungan. Vi tänkte sprida nyheten när vi fått ringarna på plats, det är svårt att vara tyst när man är så glad! Vi får väl se hur det blir med 11/8...

  • Gumses­tumpan
    Äldre 31 Aug 21:40
    #0

    Cavatina: Så då behöver jag inte skämmas för att jag inte såg någon ring...

  • Majn
    Äldre 2 Sep 09:46
    #0

    Hejsan allihopa. Nu är jag hemma över helgen från min kurs. Hoppas allt är bra med alla. Skall ge mig ut i alla bröllopsbutiker idag och leta tiara. Vill ha det avklarat. Vi skall faktiskt även prova ringar idag och förhoppningsvis bestämma oss.

    Cavantina: Grattis! Vad roligt för er. Skall bli spännande att se ringen.

    Wunja: Vad roligt att klänningen äntligen har kommit. Glöm inte att berätta hur den var när du har provat den. Såg jättefin ut på bilden.

  • Wunja
    Äldre 3 Sep 23:04
    #0

    Nu hänger klänningen i min garderob! :) Den kändes helt rätt när jag satte på mig den så jag köpte den direkt. Det blev även tillhörande väska och sjal samt en slöja så nu är jag glad och nöjd :)

  • Cavati­na
    Äldre 4 Sep 17:34
    #0

    Wunja

    Vad roligt!! Det måste kännas så härligt att kunna öppna garderoben och titta... (Så det är till Södertälje man ska åka för att kolla klänning..? *samlar tips*)

    Tack för era gratulationer förresten! Jag kom på att jag varit så ouppfostrat otrevlig att jag glömt skriva det.

    När är det fikadags nästa gång? Ha det gôtt!

Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2