• Majn
    Äldre 8 Jul 10:20
    22460 visningar
    192 svar
    192
    22460

    StockholmsBrudar Ny kompisar 2

    Vår gamla tråd har ju blivit avstängd så jag fortsätter här....

  • Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2
  • Bens wife
    Äldre 24 Aug 12:52
    #0

    Fy fy fy fy jag måste jobba kvällspasset idag. En kollega har blivit sjuk så jag jobbar till 22 ikväll, kan med andra ord inte komma. Så synd, men kanske blir det fler tillfällen?

  • Cavati­na
    Äldre 24 Aug 22:09
    #0

    Tack för ikväll tjejer! Det var väldigt trevligt så jag hoppas det blir fler gånger!

  • Wunja
    Äldre 24 Aug 22:40
    #0

    Håller med föregående "talare", det var jättetrevligt! Gumsestumpan, tack så mycket för att vi fick komma hem till dig och fika :)

  • Gumses­tumpan
    Äldre 25 Aug 08:11
    #0

    Tack själva! Jag tyckte också det var trevligt så jag ser fram emot nästa gång...

  • Majn
    Äldre 25 Aug 10:37
    #0

    Överrensstämemr med övriga, det var verkligen jättetrevlig. Tack för den goda pajen!

  • Loppan­75
    Äldre 25 Aug 15:54
    #0

    Kul att ni hade trevligt igår. Synd att jag inte kunde vara med.
    Och Gumsestumpans make blev säkert inte missnöjd över att det fanns paj kvar. Han såg nöjd ut när han berättade om den på jobbet imorse

  • Wunja
    Äldre 29 Aug 22:30
    #0

    Whee, måste bara berätta att min klänning har kommit nu :)

    Nu ska jag bara pallra mig iväg till Princessa i Södertälje och prova den så snart som möjligt, ska bli jättespännande!

  • paris2­006
    Äldre 30 Aug 10:00
    #0

    Hej alla!
    Gumestumpan: Å va fin du va! Du var verkligen striking(eller hur det stavas).

    Det är bara en vecka+ kvar tills vi gifter oss. Har så mycket på jobbet och annat fix kvar innan jag kan va ledig, så de har inte riktigt sjunkit in än vad det är vi ska göra nästa vecka.

    Kram alla sthlm brudar

  • Gumses­tumpan
    Äldre 30 Aug 12:46
    #0

    Wunja: Skoj! Vad var det för märke och modell?

    Paris2006: Tack! Lycka till med bröllopet!

  • Wunja
    Äldre 30 Aug 14:32
    #0

    paris2006: Lycka till med bröllopet, hoppas att vistelsen i Paris blir toppen! Det sjunker nog in så småningom :)

    Gumsestumpan: Det är en Maggie Sottero modell Dorian (www.maggiesottero.com/dress.aspx&searchId=1422134982&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=S326). Jag har inte sett den i verkligheten ännu utan bara på bild (dock flera bilder än den på Maggie Sotteros hemsida) så det blir extra spännande att prova den!

Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2