• Majn
    Äldre 8 Jul 10:20
    22034 visningar
    192 svar
    192
    22034

    StockholmsBrudar Ny kompisar 2

    Vår gamla tråd har ju blivit avstängd så jag fortsätter här....

  • Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2
  • Wunja
    Äldre 8 Aug 14:54
    #0

    Hej tjejer! Nu är jag tillbaka i Stockholm (och tyvärr även på jobbet) efter två veckors skön semester. Hoppas att det är flera av er som har semester nu och kan njuta av det fortsatt vackra vädret :)

    Är det någon som har gjort något kul på sistone? Sitter just nu och har tråkigt på jobbet så jag vill gärna läsa inlägg här i stället!

  • Majn
    Äldre 12 Aug 18:25
    #0

    Hejsan

    Nu är även jag tillbaka från semestern. Har även varit i Göteborg och fått avklarat en hel del bröllopsbestyr. Känns så skönt när bitar faller på plats. Hoppas det blir lite fart på tråden igen nu efter semestrarna och att det även blir en ny träff snart!

  • Wunja
    Äldre 13 Aug 15:24
    #0

    Välkommen tillbaka Majn! Skönt att du fick några bröllopsbestyr avklarade i samband med semestern. Jag håller med, det börjar bli dags för en ny träff snart!

    Gumsestumpan, hoppas att din bröllopsdag blev toppen :)

  • Gumses­tumpan
    Äldre 13 Aug 21:42
    #0

    Nu är jag gift och hela helgen har varit underbar! Just nu känns det lite tomt för det var lätt att vänja sig att ha alla nära och kära omkring sig. Nu ska jag gå och göra min man sällskap i soffan...

  • Majn
    Äldre 14 Aug 15:48
    #0

    Wunja: Ja, det var skönt att få lite avklarat även om det är en hel del kvar. Hur går det för dig med planerandet?

    Gumsestumpan: Hoppas att ni hade en riktigt trevlig dag. Du måste berätta för oss så snart du har möjlighet.

  • paris2­006
    Äldre 16 Aug 11:28
    #0

    majn: Mysigt med ett vinter bröllop.
    Kommer du från göteborg? .....el kanske mtb som gör det?
    Vart i götet gifter ni er? fiskekyrka? hahahahahahaha den lär ni väl ha hört ett par gånger!

    Gumestumpan: Berätta berätta berätta

  • Wunja
    Äldre 16 Aug 13:02
    #0

    Jo, det går framåt sakta men säkert kan man väl säga :) Vi har hunnit med en del planering nu under sommaren (på mitt initiativ förstås ;)) så även om det återstår en hel del så känns det som om vi är på rätt väg.

    Jag sprang på en bekant (en gammal granne) när jag var hemma i Gävle förra helgen. Hon har tidigare drivit en krog men nu visade det sig att hon jobbar på en cateringfirma! Himla passande, hon ville väldigt gärna ansvara för maten på vårt bröllop så jag ska ringa dit i dag och höra tänkte jag :)

    Bör man träffa fotografen innan man bokar denne förresten? Har blivit rekommenderad en fotograf men inte hunnit träffa henne, men det skulle vara skönt att ha det här med fotograf klart.

  • Majn
    Äldre 16 Aug 19:47
    #0

    Wunja: Jag bokade min fotograf först. Sedan träffade jag henne när jag hade möjlighet. Hon känns kanon. Tycker man känner med en gång vad fotografen har för inställning när man pratar över telefonen. Hoppas det blir någon bra deal med cateringen.

    Paris2006: Ja, skämtet har kommit innan. Vi gifter oss i Örgryte gamla kyrka. Känns bäst då vi båda är från Göteborg och har den mesta av familjen och vännerna där.

  • Gumses­tumpan
    Äldre 17 Aug 21:38
    #0

    Hej!
    Nu har jag skrivit lite längre om vår dag och där finns också en länk till några bilder.

    www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1824942.html

    Imorgon åker vi på en miniminibröllopsresa Vi tar Cinderella till Mariehamn tur och retur.

    Vad sägs om en träff snart?

  • Wunja
    Äldre 17 Aug 23:09
    #0

    Jaaa, äntligen foton och "redogörelse" :)

    Skrev i den andra tråden också, men ni var jättefina! Stort grattis, och vad kul att dagen (dagarna) blev så lyckad(e)! Ha det toppen på minibröllopsresan!

    Jag tycker också vi borde ha en träff snart :) Hur ser det ut framöver, när passar det folk?

Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2