• Majn
    Äldre 8 Jul 10:20
    22019 visningar
    192 svar
    192
    22019

    StockholmsBrudar Ny kompisar 2

    Vår gamla tråd har ju blivit avstängd så jag fortsätter här....

  • Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2
  • Majn
    Äldre 22 Jul 09:53
    #0

    Gumsestumpan: Japp det stämmer. Vi träffades på Muggen! Du skulle väl ha ditt bröllop uppåt i landet? När var det du skulle gifta dig?

  • Gumses­tumpan
    Äldre 24 Jul 07:40
    #0

    Majn: Ja, då tänker jag på rätt person. Jag gifter mig den 11 augusti. Det känns lite stressigt men det känns som det finns ett slut med saker att ordna...

  • Majn
    Äldre 24 Jul 10:25
    #0

    Gumsestumpan: Oj, det är ju inte långt kvar då. Men du har rätt någonstans måste man sätta gränsen annars finns ju risken att man inte njuter av den stora dagen! När åker du upp då? Har funderat hur många dagar man måste ha på plats innan bröllopet.

  • nyförl­ovade
    Äldre 24 Jul 10:40
    #0

    Hej

    Fick en liten inbjudan på min tråd,, någon plan på en träff snart??

    vi har inte satt något fast datum än, men vi ska gifta osss på sen sommaren 2007.

    svävar på moln, men nu örjar det bli bråttom , bråttom att boka kyrka och middagsplats.

  • Fixit
    Äldre 24 Jul 11:17
    #0

    Oj oj vilken aktivitet det har varit här inne och jag har bara varit borta 5 dagar Jag är på semester och har precis kommit hem till Sthlm efter att ha kört upp från Tyskland. Nu ska vi packa om och bege oss ut på landet för att bara ha det lugnt och skönt. Ni får ha en härlig fortsatt sommar tjejer så skriver jag mer när jag är tillbaka från mina 3 veckors semester.

  • Majn
    Äldre 24 Jul 12:58
    #0

    Nyförlovade: Vad roligt att du hittade hit. Vi har inte planerat någon träff inom det snaraste. Verkar som att många är borts på semester. Jag är i Stockholm någon vecka till sedan blir det västkusten. Lycka till med bokning av kyrka osv. Håll oss uppdaterade om hur det går!

    Fixit: Hoppas du får en fortsatt trevlig semester!

  • nyförl­ovade
    Äldre 24 Jul 13:05
    #0

    Majn : När gifter ni er?
    var ska ni hålla middagen? Vi funderar på Kronovalls slott i skåne, väntar fortfrande nformation från dom.

  • Gumses­tumpan
    Äldre 24 Jul 13:18
    #0

    Majn: Jag åker norrut den 2/8 men det blir inte bara bröllopsbestyr. Jag ska försöka hinna med att träffa gamla arbetskamrater och morfar som inte kan komma på bröllopet.

    Nyförlovade: Välkommen hit!

  • nyförl­ovade
    Äldre 24 Jul 13:19
    #0

    Majn: TACk =) Trevlig resa!

  • Majn
    Äldre 24 Jul 15:46
    #0

    Nyförlovade: Jag gifter mig den 14 december i Göteborg. Både jag och min blivande är därifrån så det kändes naturligt att ha det där.

Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2