• Majn
    Äldre 8 Jul 10:20
    22059 visningar
    192 svar
    192
    22059

    StockholmsBrudar Ny kompisar 2

    Vår gamla tråd har ju blivit avstängd så jag fortsätter här....

  • Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2
  • Honung­2
    Äldre 14 Jul 08:33
    #0

    Hej Wunja! Tackar!

  • Honung­2
    Äldre 19 Jul 10:34
    #0

    Är det aldrig någon här längre eller...? *hmmmm*

  • Wunja
    Äldre 19 Jul 14:19
    #0

    Honung2: Jag är kvar! :) Vi kan väl sätta lite fart på tråden igen, när ska du gifta dig och var? Själv bor jag i Stockholm men gifter mig i Gävle den 20/1 2007.

  • JennyS
    Äldre 19 Jul 14:22
    #0

    Här är en till som gärna är med! Gifter mig 30/9 i Värmland, men bor i Sthlm.

  • Honung­2
    Äldre 19 Jul 14:26
    #0

    Hej Wunja och JennyS! kul att se att det finns lite liv härinne

    Jo, jag både bor och ska gifta mig i Stockholm...närmare bestämt den 10 februari!

    Är det era blivande då som bor på dessa andra platser, eller är det något annat skäl till att ni inte gifter er i sthlm?

  • JennyS
    Äldre 19 Jul 14:29
    #0

    Japp, min sambo är från värmland så därför blir bröllopet där. Vi ska vaar på en herrgård så det finns rum för alla gäster att övernatta i. Det enda jobbiga är att vissa saker är så svåra att planera på distans.

  • Gumses­tumpan
    Äldre 19 Jul 14:34
    #0

    Hej på er andra som inte är ute i solen!
    Här är en till som är kvar... Jobbar och står i när alla andra har semester känns det som. Jag gifter mig den 11/8 i Råneå så det börjar närma sig. Jag var in i planeringsverktyget tidigare idag och det var många blinkande utropstecken...

  • Wunja
    Äldre 19 Jul 15:03
    #0

    I vårt fall blir det Gävle för att jag kommer därifrån och gärna vill gifta mig i ett speciellt kapell där (dels p.g.a. tradition och dels för att det ligger så fint vid kusten).

    Gumsestumpan: Ja, visst känns det som om i princip resten av världen har ledigt just nu? Vi är fyra pers på kontoret och tiden går låååångsamt! Jag går på semester nästa vecka iaf :D

  • Gumses­tumpan
    Äldre 19 Jul 16:09
    #0

    Wunja: Lyckost dig som får gå på semester redan då, jag ska jobba fram till den 3 augusti men det är ju självvalt så jag ska inte klaga...

    Fixit och Wunja: Jag har inte glömt att ni ville se min håruppsättning när jag var tärna, jag ska försöka fixa fram det snart...

  • Gumses­tumpan
    Äldre 20 Jul 09:59
    #0

    God morgon!
    Wunja och Fixit: Nu finns bilder på min håruppsättning under fotoalbumet Frisyr. Det finns en hel del bilder från Jennys bröllop också.

    annaomichael.spaces.msn.com/

Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2