• Majn
    Äldre 8 Jul 10:20
    22013 visningar
    192 svar
    192
    22013

    StockholmsBrudar Ny kompisar 2

    Vår gamla tråd har ju blivit avstängd så jag fortsätter här....

  • Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2
  • Fixit
    Äldre 12 Jul 09:56
    #0

    Hej tjejer,
    Måste bara säga att det va väldigt trevligt igår

  • Wunja
    Äldre 12 Jul 10:14
    #0

    Jag håller med :) Härligt att vädret verkar fortsätta vara vackert, det är ju himla trevligt att kunna sitta utomhus. Grillkväll nästa gång tycker jag vore toppen!

  • Gumses­tumpan
    Äldre 12 Jul 12:52
    #0

    Jag håller också med! Hoppas det gick bra för er andra att ta er hem! Själv så hade jag ju inte så långt... Grillkväll var en jättebra idé!

  • martin­ibrude­n
    Äldre 12 Jul 17:01
    #0

    Tack för igår. Jag är glad att jag masa mig ut trots trötthet. Vi hade jättetrevligt!

  • masala
    Äldre 12 Jul 20:07
    #0

    Instämmer med er andra. Det var jättetrevligt!! Kul att kunna sitta och prata bröllop så där öppet
    Grillkväll låter supernice tycker jag!

  • paris2­006
    Äldre 12 Jul 21:42
    #0

    Hallå alla! Tack för igår, det va jätte trevligt att träffa er.
    Låter mysigt med en grillkväll.
    Tack igen för igår

  • Honung­2
    Äldre 12 Jul 21:55
    #0

    Får en annan också vara med här!? eller är det privat...men då borde det väl inte stå här..? *hmmm* jag är nybliven medlem och fattar bara så mycket som att ni har träffats ett gäng och nu ska ni göra om det?

    Tell me more!

  • Fixit
    Äldre 13 Jul 10:05
    #0

    Hej Honung2,
    Alla som vill får ju vara med, vi är absolut inte ett slutet gäng utan det brukar oftast vara någon ny med varje träff.

    Det blir ofta en hel del bröllopssnack då flera av oss planerar våra kommande bröllop. Men självklar pratas det även om en hel del andra saker.

  • Honung­2
    Äldre 13 Jul 11:17
    #0

    Hej Fixit! ja, det är ju därför jag också är här! ska gifta mig i februari!!

  • Wunja
    Äldre 13 Jul 22:59
    #0

    Honung2: Välkommen till "gänget" :) Du är inte ensam om att vara blivande vinterbrud, för min del är det dags den 20/1!

Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2