• Majn
    Äldre 8 Jul 10:20
    21989 visningar
    192 svar
    192
    21989

    StockholmsBrudar Ny kompisar 2

    Vår gamla tråd har ju blivit avstängd så jag fortsätter här....

  • Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2
  • Fixit
    Äldre 11 Jul 09:41
    #0

    Hej tjejer,
    Macka och filt även för mig kanske lite rosevin oxå

  • martin­ibrude­n
    Äldre 11 Jul 09:45
    #0

    Jag kom på att jag kanske trängt mig på. Jag är inte gift och vi har inte satt ett datum heller. Civilståndet kanske är den gemensamma länken och jag är bara sambo. Jag kanske ska vara hemma och plugga istället.
    Är inte alltid så "smidig" och såg i den här tråden och andra trådar att folk frågar om dom får vara med. Jag bara förutsatte att jag fick vara med. Nu känner jag mig med ens osäker.

  • Fixit
    Äldre 11 Jul 10:08
    #0

    Martinibruden det är klart att du ska med, civilstånd gör väl det samma.

  • Majn
    Äldre 11 Jul 10:52
    #0

    Jag hittade det på kartan... Vi ses kl 18.00!

  • martin­ibrude­n
    Äldre 11 Jul 10:55
    #0

    Då kommer jag också kl 18 :D

  • Wunja
    Äldre 11 Jul 11:08
    #0

    Det ska bli kul att ses!

    Vi kommer väl inte att få några större svårigheter med att känna igen om nu alla kånkar på baguetter och filtar, men jag kommer i alla fall att ha på mig en grönbrokig klänning och bära på en röd skotskrutig picknickfilt :)

  • Wunja
    Äldre 11 Jul 11:09
    #0

    Vi torde inte få några problem med att känna igen _varandra_ skulle det vara.

  • Gumses­tumpan
    Äldre 11 Jul 11:41
    #0

    Jag höll nästan på att missa att det har blivit en ny tråd... Jag tyckte det var lite konstigt att inget var bestämt och träffen skulle vara idag. Nu har mina planer ändrats så jag kan komma också.

  • Wunja
    Äldre 11 Jul 12:59
    #0

    Vad kul att du också kommer, Gumsestumpan! Jag blev för övrigt inspirerad av Fixit och köpte en flaska rosévin som jag tänker ta med mig till picknicken :)

  • Majn
    Äldre 11 Jul 16:24
    #0

    Jag kommer inte hinna ifrån jobbet i tid. Har ett projekt som har dragit ut på tiden med deadline imorgon. Tyvärr. Hoppas ni får kul!

Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2