• Majn
    Äldre 8 Jul 10:20
    22440 visningar
    192 svar
    192
    22440

    StockholmsBrudar Ny kompisar 2

    Vår gamla tråd har ju blivit avstängd så jag fortsätter här....

  • Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2
  • masala
    Äldre 10 Jul 17:38
    #0

    Hoppsan...
    Jag har kanske trängt mig på här?? Jag hittade den gamla tråden och såg att ni träffats förut.
    Jag skrev själv en tråd där jag efterlyste brudar och kompisar för typ en vecka sedan... Kallade den för just "stockholmsbrudar" Jag trodde det var den tråden alla svarat på *pinsamt*
    Hoppas ni inte tror att jag är en person med storhetsvansinne nu... för jag känner mig lite sån

  • Wunja
    Äldre 10 Jul 17:55
    #0

    masala: Du är så välkommen så :) Alla har för övrigt inte träffats förut, det är blandat!

    Vi skulle kunna vara i Vitabergsparken, men det bygger på att folk tar med sig picknick och vi kanske är lite sent ute med att bestämma det nu, jag vet inte?

    Ett alternativ är annars att vi går till café Creem på Folkungagatan, närmaste t-bana är då Medborgarplatsen.

    Vad säger ni, Vitabergsparken eller Creem? Jag föreslår att vi träffas kl. 18 oavsett vilket :)

  • Wunja
    Äldre 10 Jul 17:56
    #0

    Loppan: Ser fram emot att höra om ditt bröllop!

  • masala
    Äldre 10 Jul 18:06
    #0

    Ååh TACK! Så glad jag blir!!
    Då kommer jag jättegärna!

  • Fixit
    Äldre 10 Jul 18:08
    #0

    Jag vill gärna ha picknik, det är ju så härligt att sitta ute i gräset nu när det är så varmt och fint. Jag röstar på vitabergsparken

    Loppan va jätte fin du va Ser fram emot att höra allt.

  • masala
    Äldre 10 Jul 19:10
    #0

    Hur går det? Blir det bestämt någon fikaplats?? Jag kan var som helst... Picknick låter ju jättemysigt, men kanske lite krångligt för de som jobbar innan?

  • Fixit
    Äldre 10 Jul 19:17
    #0

    Jag jobbar till 17 men tycker inte att det är några problem, går iväg på lunchen och handlar något. Det är ju lätt fixat.

  • Wunja
    Äldre 10 Jul 22:13
    #0

    Alright, då tycker jag att vi bestämmer att vi träffas kl. 18 i Vitabergsparken, precis vid "ingången" (slutet av Ringvägen). Är det OK för alla?

    Jag köper nog med mig en baguette eller något sådant. Kan ta med en picknickfilt också!

  • Loppan­75
    Äldre 11 Jul 00:33
    #0

    Jag kommer dit vid 18-tiden. Med macka och filt.

  • Majn
    Äldre 11 Jul 06:46
    #0

    Ok, jag kommer dit vid 18,oo med en baguett. Ligger det någon t-bana i närheten? Är det svårt att hitta?

Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2