• GithKa­t
    Äldre 28 Jun 08:21
    10682 visningar
    110 svar
    110
    10682

    Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd

    Såg att den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny.

    Alla som vill prata bröllop över en fika är välkomna att vara med.

    Vi ses tjejer

  • Svar på tråden Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd
  • GithKa­t
    Äldre 28 Jun 08:23
    #0

    Då var det dags idag kl 11 är nu bokat på onsdagen den 28 juni
    Vi träffas utanför Malmborgs konditori.
    Fler är självklart välkomna

    medverkande hittills är:

    AnelP
    GithKat + tärna
    Hellan

  • Ängla
    Äldre 28 Jun 08:30
    #0

    Ha det så jättetrevligt i dag, vi ses en annan gång snart!

  • bruden i stan
    Äldre 29 Jun 13:02
    #0

    Hej!
    Ville bara kolla några snabba grejer, om vi publicerar innan du gifter dig Gith, får jag berätta om dina placeringskort? och ge ett allmänt tips om att ge blommro till svärmor/mor? var din fest på hoslätts hembygdsgård helena?
    och har ni någon allmän kommentar till uttrycket "bridezillas" eller ang bröllopshysteri generellt?
    i övrigt är texten nästan färdig och vet jag när det kommer i tidnignen meddelar jag här!!!
    mvh bruden i stan

  • bruden i stan
    Äldre 29 Jun 13:03
    #0

    hoppas jag inte skrev ngt personligt ni inte ville i föregående inlägg, mailar er också! ///

  • GithKa­t
    Äldre 29 Jun 14:08
    #0

    bruden i stan: placeringskorten går jättebra att berätta om, blomman till mamma och svärmor också, om du inte säger att jag ska göra det..

    Hysteri vad är det.. Lite nerver ska det vara, men får alla måsten och önskemål för stor plats i planeringen, då blir det inte roligt, och det ska vara roligt att gifta sig. Viktigast är nog att tänka igenom hurdant bröllop man egentligen vill ha och vad som är viktigt för just en själv.

    Läser man endel trådar här på BT, så framgår det ganska tydligt att de flesta kommer inte ihåg hur dukningen såg ut, vilket färgtema det var eller vilken mat som serverades. Men de minns om det var en trevlig fest med en härlig gemenskap eller tvärtom.

    Jag hoppas verkligen våra gäster kommer minnas vår vigsel och att festen blir trevlig och minnesvärd.

  • bruden i stan
    Äldre 30 Jun 13:24
    #0

    förhoppningsvis kommer texten senast fredag 7 juli!

  • GithKa­t
    Äldre 30 Jun 13:29
    #0

    bruden i stan: låter kanon ska bli kul att läsa vad du fick ut av vårt babbel.. hihi.

  • bruden i stan
    Äldre 6 Jul 10:50
    #0

    jepp fredag 7 juli som sagt

  • hellan­b
    Äldre 10 Jul 16:56
    #0

    Hej!

    De var kul att läsa artikeln!

    Hellan

  • GithKa­t
    Äldre 12 Jul 20:40
    #0

    Ja det var det verkligen.

    Åhh nu är man gift.. hihi.. så underbart allt var.. vi måste ses snart och babbla igen.

Svar på tråden Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd