• Jeny
    Äldre 27 Jun 09:31
    291069 visningar
    1944 svar
    1944
    291069

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Jeny
    Äldre 26 Sep 23:27
    #0

    mina kusiner kommer vara där, men de är 5 år och äldre och jag vet att de sköter sig. sen är där 3 mini-bebisar som kommer vara med, men deras pappor ska sitta längst bak och vara beredda på att gå ut.

    men det blir inga barn i "mellan-åldrarna" typ 1-5

  • GretaG
    Äldre 26 Sep 23:32
    #0

    Ja vi kommer nog ha ett spädbarn där oxå...eftersom hon ammar...

  • tårtsm­ulan
    Äldre 26 Sep 23:47
    #0

    Kolla in detta för visst var ni några som planerade att göra något liknande
    www.brollopstorget.se/Forum-1-10/m1764590.html

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 27 Sep 00:14
    #0

    Tack gulliga tårtsmulan

  • tårtsm­ulan
    Äldre 27 Sep 00:22
    #0

    Vassego, det var så lite så

  • GretaG
    Äldre 27 Sep 00:25
    #0

    Tack tårtis!

  • chai
    Äldre 27 Sep 13:36
    #0

    nu har vi flyttat... så vi har inget internet, och jag hinner inte titta in särskilt mycket från jobbet...

    så jag vill bara säga lycka till onsdag!!! och till alla andra säger jag vi ses/skrivs nog i november eller nåt...

  • Åre bruden 07
    Äldre 27 Sep 13:39
    #0

    chai

    Lycka till du med

  • chai
    Äldre 27 Sep 13:52
    #0

    tack Åre bruden....

    Måste berätta förresten... har ändrat mig vad gäller blommor, eftersom kallor är såå dyra i oktober... ca 200 kr styck skulle jag räkna på för de stora enligt de floroister jag kollat med... så nu har jag och C bestämt att vi ska se vad som finns i vitt på torget den dagen... han köpte förra veckan riktigt enorma vita rosor som han kom och lämnade på mitt jobb... så jag hoppas det finns såna om tre veckor med...

    nåt vitt finns det nog i alla fall va...

  • GretaG
    Äldre 27 Sep 14:52
    #0

    Oj 200 spänn för en kalla...hm billigt! :D

    Jag e på jakt efter ett tryckeri som kan trycka på sidenband. Jag ska ha detta som placeringskort eller vad man ska kalla det...nån som vet?

  • chai
    Äldre 27 Sep 15:39
    #0

    Greta G

    det verkar vara ganska många som lyckas skriva ut på sin egen skrivare på sidenband för att använda till scrapbooking och sånt...

    www.inksell.com/ribbon.html

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 27 Sep 19:09
    #0

    Chai: Ohh tack så mycket. Lycka till med allt själv. Jaså flytten är genomförd då är det bara den stora bröllopsdagen kvar Jag tror vita blommar blir det bästa så att din vackra klänning och dess färg verkligen framhävs. Det finns en blomsterbutik i Malmö som säljer billiga underbara blommor. Har tex alltid 15 stora vita rosor för en billig peng.

  • Åre bruden 07
    Äldre 27 Sep 22:26
    #0

    snart dags o sluta jobba *wiiie*

  • GretaG
    Äldre 27 Sep 23:07
    #0

    Jag testade faktiskt att skriva ut på skrivare med sidenband och det funkade.
    Skrivaren är fortfarande hel oxå :D
    Jag blir nog tvungen att köpa annan typ av band dock som är lite tunnare.

    Så nu är jag i alla fall 99% säker på hur jag ska köra mina placerings"kort"

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??