• Jeny
    Äldre 27 Jun 09:31
    301741 visningar
    1944 svar
    1944
    301741

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • GretaG
    Äldre 26 Sep 14:16
    #0

    hej tjejer!! Då var man en blondin igen då!! :D
    Massagen var toppen o nu väntar ansikts behandling ikväll.

    Nu när jag var hos frissan så pratade vi lite håruppsättningar o för min del blir det en knut på huvet. Jag är inte mkt för avancerade uppsättningar utan gillar enkelhet och stilrenhet.

    8 DAGAR!!! tam tam ta taam :D

  • brud 11/11
    Äldre 26 Sep 14:32
    #0

    måndag skulle passa mig bäst tror jag, du kan väl kolla... men har du inte tid så tar vi det senare...

    8 dagar, inte klokt!!!

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 26 Sep 17:19
    #0

    Hej blondie Nyfiken hur du ser ut.

    11/11: Jag vill helst inte boka upp saker innan bröllopet för det behövs tid för att reda upp oförutsäga saker. Vet inte vad jag gör eller var jag är dagarna före bröllopet. Hade varit super om vi kunnat ta det veckan efter bröllopet istället. Jag har dom i tryggt förvar så länge

  • GretaG
    Äldre 26 Sep 19:02
    #0

    Vi ska på tårtmöte den 9/10. Jihaaa äta tårta!!!

  • brud 11/11
    Äldre 26 Sep 19:35
    #0

    onsdag. vi tar det efter bröllopet, ingen brådska visste inte om du skulle iväg på bröllopsresa därför..

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 26 Sep 21:44
    #0

    11/11 Bra

  • tårtsm­ulan
    Äldre 26 Sep 22:35
    #0

    Nu har vi varit och träffat fotografen och han var verkligen supertrevlig. Känns toppen

  • Jeny
    Äldre 26 Sep 23:15
    #0

    Onsdag: Tänkte på en sak....kommer det få vara barn i kyrkan under er vigsel? Inte för att jag ska ta med några, mer nyfiken bara!

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 26 Sep 23:23
    #0

    Jeny: Vi har faktiskt tvistat detta rejält. Vår vigsel är ju vårt bröllop. Vill verkligen att den stunden ska vara våran. De 3 barn som är bjudna på middagen efteråt kommer att vara med på vigseln. Till alla andra har vi bett dom respektera vår önskan om låta barnen stanna hemma.

    Hur ska ni andra göra?

  • GretaG
    Äldre 26 Sep 23:24
    #0

    Vi har faktiskt samma önskan som ni. Vi kommer att ha två barn på vigseln...

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??