• Jeny
    Äldre 27 Jun 09:31
    290943 visningar
    1944 svar
    1944
    290943

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • GretaG
    Äldre 25 Sep 22:04
    #0

    ni måste kolla denna slöjan...i löööv

    www.1koo.com/wedding/itemdetaill.asp

  • Åre bruden 07
    Äldre 25 Sep 22:10
    #0

    snyggt gretag

  • Jeny
    Äldre 25 Sep 22:30
    #0

    Onsdag: nu är det verkligen på riktigt! häftigt...
    är du ledig fram till bröllopet nu? mycket att göra?

    Greta: snygga slöjor!

  • GretaG
    Äldre 26 Sep 09:23
    #0

    weeeh...idag ska jag på massage, frissan o anisktbehandling...gött mos.

    See ya gals

  • Jeny
    Äldre 26 Sep 09:55
    #0

    Greta: vilken härlig dag! ska boka in massor av sånt veckorna innan bröllopet!

    Nu ska jag iväg och träna och jobba!
    Ha en bra dag tjejer

  • Åre bruden 07
    Äldre 26 Sep 11:01
    #0

    GretaG

    Jag tycker att den slöjan som onsdag länkade till (en massa bilder på ett bröllop) var jättesnygg o påminner lite om de du har länkat till.. Tror det blir jättesnyggt om du har några spetsdetaljer som kommer i slöjan

  • brud 11/11
    Äldre 26 Sep 11:47
    #0

    oj oj oj.. nu e jag här.. sorry att jag lämnat er i sticket ett tag men dagarna bara rusar iväg.. eller hur ONSDAG!!?? Snart dax snäckan! Jag börjar få smått fjärilar i magen över allt jag måste ordna, så jag förstår om du e nervi...
    jag har dock mitt i allt planerande kagt allt på is och renoverat i hemmet under helgen, slitit som en gris med målning o tapetsering och shopping för att förvandla vårt hem till ett annat när D har varit i Tyskland fredag till söndag.. han visste inget o jag var skitnervös över vad han skulle säga, men han ÄLSKADE det o jag fick lön för mödan...
    Han sa häromdagen dessutom att snart gumman e det dax, 1 1/2 månad lite drygt.. och det e inte en dag för tidigt att vi gifter oss... mmmmmm.. känns skönt att höra!
    Jag kommer att ha slöja o jag kommer oxå att ha en lååååång, det är dock en som jag får låna av mina föräldrars vänner, URSNYGG! Hon hade den när hon gifte sig för 40 år sedan...kul!
    Jag har nu pratat med vår prelle o han verkar skitcool, skickar hotmail med smile gubbar o kallar sig själv Bosse-Präst..
    Jag ska försöka få ihop den 4e, det e lite det hänger på som jag måste fixa, annars vill jag hemskt gärna...
    Årebruden, jag kan tyvärr inte på halloween festen, hade tyckte att det vore super kul, älskar verkligen maskerad o gör gärna fööör mycket.. brukar typ vinna alla tävlingar för bästa kostym... men så har jag nog lagt ner mest pengar av alla oxå på atiraljer...
    oj, långt inlägg men dock...

    Onsdag, förresten, hur går det med mina kräkpåsar, har du lyckats snatta några?

    Kramisar på er alla

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 26 Sep 12:06
    #0

    11/11: Börjar med kräket Jorå det är fixat.
    Visst är det härlig när det börjar närma sig. För mig känns det både som om dagen inte kan komma fort nog samtidigt som jag gärna skulle vilja planera bara liiiiite till
    Kul att hemmet också blir förvandlat
    Bådar gott med Bosse-präst. Är själv väldigt glad i vår präst. Hon är jättemysig.

    GretaG: Låter underbart med ompyssling hela dagen. Det är du värd.
    Slöja blir super. Nu ska vi bara hitta "The one".

  • brud 11/11
    Äldre 26 Sep 12:34
    #0

    onsdag...

    kan vi träffas en snabbis och fixa med kräkispåsarna, så slipper vi fundera på det om ni ska iväg o allt.. plus att jag kan färdigställa mina påsar o stryka den saken från listan!
    HInner du??

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 26 Sep 12:39
    #0

    Vi kommer inte att resa bort på bröllopsresa i samband med bröllopet. Men visst kan vi träffas. Av förklarliga skäl har jag typ väldigt späckat schema. Jobbar två nätter nu. Kan väl se måndag, tisdag?

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??