• Jeny
    Äldre 27 Jun 09:31
    290874 visningar
    1944 svar
    1944
    290874

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 23 Sep 16:00
    #0

    Vår präst vill ha vigseltalet efter vigselakten och solosången. Det blir svårt att flytta vår sista psalm.

  • tårtsm­ulan
    Äldre 23 Sep 16:01
    #0

    Vad roligt med dina ringar förresten Onsdag Vad var det med vigselringen som gjorde att det inte blev riktigt som du tänkt dig

  • tårtsm­ulan
    Äldre 23 Sep 16:02
    #0

    Onsdag, vår präst vill också att vigseltalet ska ligga alldeles mot slutet så det kommer faktiskt att ligga efter sista psalmen.

  • Jeny
    Äldre 23 Sep 16:03
    #0

    Tårtsmulan: har ni redan träffat er präst? vi har inte ens pratat med vår...borde kanske det snart

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 23 Sep 16:06
    #0

    På måndag ska vi ha"generalrepetion" i kyrkan. Tam tam tatam tam tam tamtam

  • tårtsm­ulan
    Äldre 23 Sep 16:07
    #0

    Jeny, nej vi har inte träffat honom än ska bestämma en tid någon gång i oktober. Jag har dock pratat med honom i telefon då vi tittade igenom om han hade några specifika krav eller önskemål angående vigselprogrammet.

  • tårtsm­ulan
    Äldre 23 Sep 16:08
    #0

    Spännande onsdag, nu närmar sig den stora dagen med stormsteg

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 23 Sep 16:15
    #0

    Jag hade tänkt mig en slät ring med en skåra med diamanter. När jag såg den i verkligheten såg det helt plötsligt jättemycket ut. Jag är inte van vid diamantringar och den såg helt overklig ut. När jag sen hade båda ringarna tillsammans blev det perfekt. Är så glad .-D

  • Åre bruden 07
    Äldre 23 Sep 18:06
    #0

    Trevlig helg

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 23 Sep 18:07
    #0

    Detsamma Årebruden

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??