• Jeny
    Äldre 27 Jun 09:31
    299524 visningar
    1944 svar
    1944
    299524

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • GretaG
    Äldre 22 Sep 23:32
    #0

    oooh vilken lycka!!! Du har fått dina ringar :D *längtar så efter min*

    Min vännina tycker att jag ska köra på min slipsidé till bordsplacering, hon tyckte det var coolt.

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 23 Sep 04:18
    #0

    Greta: Jag har sett dina "slipsar" men kommer inte ihåg hur de skulle vara i bordsplaneringen.

    Känns så roligt att jag blev nöjd med ringarna. Nojade ju en del över det. När man har jobbat med en bild så länge och det hela bara är abstrakt är det svårt att föreställa sig slutresultatet. Förlovningsringen blev precis som jag tänkt mig. Vigselringen inte riktigt men fin ändå

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 23 Sep 04:19
    #0

    Jeny: Blev pirogerna bra? Åhhh, vad jag är hungrig nu. Vill ha nattamat

  • GretaG
    Äldre 23 Sep 11:07
    #0

    Till bordsplaceringarna ska jag ha ett ganska brett siden/satin band som jag knyter som en slips runt servietten o på slipsen ska namnet så på den som ska sitta där...

    Jeny - blev pirogisarna goda?

    11 dagar kvar...

  • Jeny
    Äldre 23 Sep 14:38
    #0

    har just nu bröllopsmöte med föräldrarna. pirogerna blev jättegoda!

  • tårtsm­ulan
    Äldre 23 Sep 15:43
    #0

    Onsdag, vi kommer inte ha någon psalm i anslutning till utgångsmusiken. Dett skulle inte alls fungera om inte psalmen spelades på orgel vilket vi kommer försöka undvika. Orgeln är placerad bak i kyrkan en våning upp och pianot där framme under predikstolen. Tror du att man skulle kunna ha en psalm mellan inledningsord och bibelläsningen? Kruxet nu får vår del är nämligen var den första psalmen ska placeras. Ett annat alternativ är omden placeras i anslutning till en solosång, men vi vill helst inte ha flera musikstycken staplade på varandra.Den andra psalmen kommer vi ha efter bönerna och välsignelsen och mellan den psalmen och utgångsmusiken kommer vigseltalet. Vilken ordning kommer ni andra ha i vigselprogrammet?! Plötsligt blev det så komplicerat

  • tårtsm­ulan
    Äldre 23 Sep 15:45
    #0

    Jeny, om du vill dela med dig av receptet till pirogerna skulle jag bli väldigt glad Det kanske skulle kunna vara ett bra alternativ till korv och bröd.

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 23 Sep 15:47
    #0

    Vi kommer att ha ingångsmusik, lovprisning och sedan första psalmen. Därefter inledningsord, bibelläsning osv

  • Jeny
    Äldre 23 Sep 15:59
    #0

    Tårtsmulan: ja, jag kan maila receptet till dig. hinner nog inte idag gör det imon eller måndag!

  • tårtsm­ulan
    Äldre 23 Sep 16:00
    #0

    Toppen Jeny

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??