• Jeny
    Äldre 27 Jun 09:31
    290922 visningar
    1944 svar
    1944
    290922

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Åre bruden 07
    Äldre 20 Sep 22:32
    #0

    natti

  • tårtsm­ulan
    Äldre 21 Sep 08:11
    #0

    Vi var igår och ordnade med kläder till m2b, och det kommer bli kanonsnyggt

  • Åre bruden 07
    Äldre 21 Sep 09:33
    #0

    ha de så skoj idag

  • Åre bruden 07
    Äldre 21 Sep 09:41
    #0

    här är en fin sida med bilder

    www.ericus.se/brollopsfoto/

  • brud 11/11
    Äldre 21 Sep 11:52
    #0

    åhh nej.. skulle vi träffas idag, det har jag helt missat, jag hade oxå velat!!

    Onsdag... Börjar det pirra??

    Jag har börjat få smått panik över allt som jag måste fixa.. kom på igår att jag måste handla en hel bal med toapapper oxå.. det finns ju inget papper i stugorna som gästerna ska bo i.. hahahahaha tänk om jag hade glömt det.. hahahahaha

  • Jeny
    Äldre 21 Sep 15:47
    #0

    Onsdag och Greta: Tack för idag, jättetrevligt att träffas igen! och sconsen på EH är ju bäst...*mums*

    Onsdag: hur gick provsminkningen? jag ska ju ha samma ställe så man är ju lite nyfiken på om du är nöjd!

  • Jeny
    Äldre 21 Sep 15:48
    #0

    tårtsmulan: kul med kläderna...vad blir det? och var var ni? vi ska upp till Atelje MB i vinslöv i oktober och vålja D:s kläder. kul!

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 21 Sep 17:34
    #0

    Tack för idag tjejer.

    Jeny: Vet inte vad jag tycker om provsminkningen faktiskt. Så ovant att se sig så sminkad. Måste känna på det ett tag till.

  • GretaG
    Äldre 21 Sep 18:53
    #0

    Onsdag - du är vacker som en dag så egentligen behöver du inget smink alls! :D
    Men jag förstår dina tankar. Hoppas att det blir bättre gjort på dagen D.

    Brud 11/11 - Toapapper, ja jag har hört att det e bra att ha om man blir bajsig!:D:D
    Vi hade en snabb frulle dejt idag

    Jeny - Scones på EH rular fett. Nu har jag ju EH kort o allt...mycket scones blir det juh...:D

    Årebruden - skitfina bilder!!!

  • Jeny
    Äldre 21 Sep 19:45
    #0

    onsdag: vad tråkigt att du inte kände dig 100% säker på det...du får rapportera hur du känner när du fått sova på saken annars får jag kanske fundera om....

    Greta: ja det är super med våra nya kort!

    Bara säg till när ni är sugna på frukostdejt igen, perfekt för mig med de här tiderna. så känns det som jag får nog ut av dagen!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??