• Jeny
    Äldre 27 Jun 09:31
    291076 visningar
    1944 svar
    1944
    291076

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Jeny
    Äldre 14 Sep 21:18
    #0

    jo jag har Daniels. det är dannehjarup@hotmail.com
    jag är inne där nu!

  • brud 11/11
    Äldre 15 Sep 13:28
    #0

    tjejer..

    vet att ni pratade om den där dikten o att stryka en vers rad o stoppa in något annat, vad ska ni sätta dit istället? jag gillar nämligen inte heller just den raden, känns så "kaxig" på något sätt..

  • GretaG
    Äldre 15 Sep 13:59
    #0

    jag kommer inte att stryka den raden men jag har ändock suttit o klurat på vad man skulle ha istället o tyvärr utan bra resultat.
    Men jag e nyfiken på er andra hur ni tänkt göra...

    Onsdag - har du bestämt hur du ska göra med dikten?

  • Åre bruden 07
    Äldre 15 Sep 14:09
    #0

    vinkar

  • brud 11/11
    Äldre 15 Sep 14:12
    #0

    hej hej årebruden

    läste om dina nya planer... skänker dig ett stort moln av lyck till sprinkels...

  • GretaG
    Äldre 15 Sep 14:19
    #0

    *vinkar tbx*

  • tårtsm­ulan
    Äldre 15 Sep 16:24
    #0

    Jag har spånat lite kring dikten och här kommer ett utkast som vi kanske kommer att använda.

    Måhända är han den ende i världen som tycker sig veta att hon är den underbaraste kvinnan på jorden.
    Måhända är hon den ende som uppskattar hur fantastisk han är i varje liten sak han gör och i varje liten tanke.
    Många år har passerat sedan de för första gången en midsommarafon drunknade i varadras ögon och blev förälskade.
    Sedan dess har de delat både glädje och sorg och kärleken har vuxit sig starkare för varje dag som passerat.
    De har kommit att förstå att vad livet vill dem lära är att kärleken är alltför värdefull för att tas för given.
    Han har förstått, hon har förstått - därför är vi här idag.

    Skulle uppskatta lite feedback

  • Åre bruden 07
    Äldre 15 Sep 16:31
    #0

    åhh så vackert tårtsmulan

  • Åre bruden 07
    Äldre 15 Sep 16:32
    #0

    Idag har ja fått min underbara bruna klänning som jag ska ha på bröllopet imorgon och även på onsdags bröllop... den är grymt snygg Jätteimponerad

  • Jeny
    Äldre 15 Sep 18:06
    #0

    idag har jag kollat ringar och jag tror jag har bestämt mig nu! det är en vigselring med typ strösslade stenar i olika storlekar. totalt är där kanske 8 stenar. gillar den jättemycket. men ska fundera lite på det och s¨å får D följa med och titta också. Kul att komma nån vart. och de sa att det räcker att beställa en vecka inann så det är lugnt med tiden!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??