• Jeny
    Äldre 27 Jun 09:31
    302338 visningar
    1944 svar
    1944
    302338

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 8 Sep 21:09
    #0

    Skor från havetohave.
    Blivande svärfars kompis jobbar på AGAgas. Inga problem med helium där inte

    Undrar om det är de trosorna vi också fick se. Har en liten spetskant men är annars i kraftigare material som också håller in en del

    Visst är det bra att få hjälp. Jag hade nog aldrig prövat BH:n som jag sen köpte om hon inte tagit fram den. Hade dessutom inte tagit den storleken.

  • tårtsm­ulan
    Äldre 8 Sep 21:18
    #0

    Nu är Tylösand bokat

  • brud 11/11
    Äldre 8 Sep 21:20
    #0

    håller med dig i allt du skriver Onsdag, jag hade inte heller valt den bh:n o den storleken.. men det satt ju som gjutet-

    havetohave.com eller? kan inte hitta den...

  • brud 11/11
    Äldre 8 Sep 21:21
    #0

    tårtsmulan..
    tylösand, som morgongåva eller?

  • GretaG
    Äldre 8 Sep 21:31
    #0

    Okaj, anledningen till att jag skriver adresser på 500 kuvert...ni vet att det e val o jag e lite aktiv i alliansen...propaganda ska ut...kommit halvvägs...

    Onsdag - vad bra att du fått L:s skor och att de var bra. Kanoners.

    Brud 11/11 - vad kul att du oxå e nöjd med Åkarps underkläder, jag MÅSTE åka dit o kolla jag me...

    Kom inte iväg till HBG idag, men letade med ljus o lykta efter album/bok till en jag älskar dig bok...måste hitta så jag hinner göra en...har ju bara fem månade på mig...:D:D Ah kunde inte låta bli.

    Nu vet ni tejer, NU e jag pysslig. Jag ska på bröllop i oktober o letade efter en kjol, hittade ingen som jag vill ha så jag gick in i tyg affären, ska sy en!!! Det ni! Ska bli en upplevelse. :D:D
    Jag syr en av den anledningen att jag skulle kunna tänka mig att sy tärnornas outfit om det går bra med min kjol...
    Spännande ska det bli.

    Klinikfest - låter skitkul...! :D

  • GretaG
    Äldre 8 Sep 21:36
    #0

    Tårtsmulan - blir det Tylösand som bröllopsresa eller??

    Jag har vart där flertalet ggr.

  • tårtsm­ulan
    Äldre 8 Sep 21:42
    #0

    Ja som en minismekmånad, eller vad man ska kalla det, och inte som morgongåva.

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 8 Sep 21:43
    #0

    11/11: have2have.se
    Jag har köpt silvriga ballerinaskor. Hon är 14 år så det gick att ta vuxen skor storlek 36.

    Greta G: Jag älskar dig bok. Vad synd att du bara har 5 månader på dig hahaha. Jag har faktiskt inte ens börjat än. Texterna håller jag dock på att fila lite på. Blir så blödig bara att jag sitter och gråter över mina egna ord. Mycket känslor och kärlek om man ska skriva naket och ärligt.

    Spännande att sy kjol själv. Hoppas verkligen att det blir bra

    Klinikfesten hade tema TV-huset. Allt var ordnat som en studio där vi som kom var studiopublik. Hela kvällen uppträdde mina söta arbetskamrater men diverse program. Så klart allt tvistat utifrån barnsjukvård. Måste jobba med det för att förstå det otroligt roliga med det hela

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 8 Sep 21:44
    #0

    Vad härligt med Tylösand Tårtsmulan.

    Jag och P åker också på spa efter bröllopet. Har dock bara bokat en natt hittills eftersom vi inte kan bestämma oss (ovanligt nog ) för vilket spa vi ska vara på över helgen.

  • tårtsm­ulan
    Äldre 8 Sep 21:46
    #0

    Greta, vi har förresten bestämt oss för att ha det första monogramet på festprogrammen. Tror det kommer bli jättefint Funderar nu på hur jag ska fästa sizofloret på programmet, spraylim eller med små silvernitar i form av hjärtan.

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??