• Jeny
    Äldre 27 Jun 09:31
    291165 visningar
    1944 svar
    1944
    291165

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Jeny
    Äldre 7 Jul 19:32
    #0

    Kopiera och klistra in era namn de som kan då!
    *jeny
    *Årebruden 07
    *Tokmaja (kan from 17:30)
    *onsdag i oktober (Kan efter kl: 17.00)
    *Brud nyårsafton 06

  • Tokmaj­a
    Äldre 7 Jul 19:34
    #0

    Måndag vecka 29

    Kopiera och klistra in era namn de som kan då!
    *jeny
    *Årebruden 07
    *Tokmaja (kan from 17:30)
    *onsdag i oktober (Kan efter kl: 17.00)
    *Brud nyårsafton 06

  • Jeny
    Äldre 7 Jul 20:12
    #0

    Jag är inte helt säker på om någon sa något om skor när vi träffades, men i vilket fall, vad ska ni ha för skor? vanliga typ pumps, eller mer stövelliknande?

    Vi har förresten bestämt kyrka idag, Södervidinge. så nu känns det som det börjar hända grejer

  • tårtsm­ulan
    Äldre 7 Jul 20:24
    #0

    Jeny:Kul att ni bestämt er för kyrka nu, vad var det som gjorde att det blev just Södervidinge? Jag lyssnade också på Du är allt för första gången i dag. Jag hade läst texten innan och tyckte den var sååå fin. När jag lyssnade på den i dag började jag nästan gråta så vacker den var. Snacka om att jag kommer att lobba stenhårt för att få M2B att köpa det

  • brud 11/11
    Äldre 7 Jul 21:12
    #0

    kul att ni kände som mej, jag stod ju som jag berättade i skivaffären o bölade.. hahahaha kände mig skitdum.. men det var bara rätt..
    jag vet inte än om jag kan på måndagen.. men jag ska kolla o återkommer

    ha en go' kväll

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 7 Jul 21:22
    #0

    Nu bara måste jag leta reda på "Du är allt". Nyfiken!

    Jeny: Härligt att ni hittat kyrka. Vad är det för typ av kyrka? Vi funderar ju själv på 2-3 olika. Kan ju som bekant inte bestämma mig. En tjej här på BT har bilder från den kyrka som för närvarande ligger hetast till. Jag ska leta efter länken.

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 7 Jul 21:23
    #0

    Testar om denna länken funkar. På sidan finns bilder både utanför och inne i kyrkan.

    http://www.sophiaofredrik.dinstudio.se/bildgalleri_T4_R4.htm#

  • Jeny
    Äldre 7 Jul 21:39
    #0

    Tårtsmulan: Vi valde kyrkan pga att den var tillräkligt stor för alla gästerna, ligger nära Kävlinge, ligger fint och att den var ganska enkel...inte för prålig.

    11/11: Hade du även noter till "Du är allt"?

    Onsdag: Jag kan maila du är allt till dig!

  • tårtsm­ulan
    Äldre 7 Jul 21:44
    #0

    Vacker kyrka onsdag

  • Jeny
    Äldre 7 Jul 21:45
    #0

    Onsdag: Du har mail....

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??