• Jeny
    Äldre 27 Jun 09:31
    291516 visningar
    1944 svar
    1944
    291516

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 6 Jul 22:42
    #0

    Hej tjejer, nu är jag hemma.
    Trodde att jag sparat noter och text på Sara Löfgrens sång på datorn - NOT
    Har de utskrivna liggande i "bröllopslådan". Kan ta med dem nästa gång vi träffas om någon är intresserad.

    Välkommen Åre bruden 07! Klart du ska vara med

  • Jeny
    Äldre 6 Jul 22:44
    #0

    Onsdag i okt: du får jättegärna ta med dem nästa gång, jag är intresserad!

  • brud 11/11
    Äldre 7 Jul 08:25
    #0

    tjejer..jag skrev sara löfgrens text i samband med de andra.. kolla tillbax i tråden!

  • Brud nyårsa­fton 06!!
    Äldre 7 Jul 08:46
    #0

    Hejsan tjejer!!

    Får man lov att vara med?!

    En malmötjej som gifter sig i Vilhelmina, lappland, på nyårsafton!

    Jättegärna att jag träffas och byter idéer!! Känns som man har så mycket att planera och så mycket som kommer att missas! Hjälp!

  • Tokmaj­a
    Äldre 7 Jul 08:51
    #0

    Välkommen Årebruden!! Kul att fler ansluter! :D

    Nattamat - tur du säger nåt Jeny det hade jag annars glömt bort. Vi ska troligtvis ha nattamat men det blir i form av korv med bröd skulle jag tro...inget avancerat dock, kanske pizza?? Men bra att du säger nåt :D
    Vi har nu bestämt båda sololåtarna. Det blir den svenska varianten av shania twains from this moment.
    Vi kommer även att roffa åt oss idén med dikten du gav oss tårtsmulan. Den e så fin..men vi vet inte HUR vi ska använda den...

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 7 Jul 09:54
    #0

    brud 11/11: jag såg texten med S. löfgren men jag har noterna också. Bra att vi kompleterar varandra

    Brud nyårsafton 06!!: Välkommen!!

  • Brud nyårsa­fton 06!!
    Äldre 7 Jul 10:01
    #0

    Tack!!

    Känns som jag är i tryggt förvar hos er, ni verkar ha koll på läget!!

    Nä men , skämt åsido, det hade varit skönt med lite ny "input" faktiskt! Har jag ingen att diskutera mitt planerande med så kan jag känna att jag fastnar litegrann.

  • *Smurf­en*
    Äldre 7 Jul 10:24
    #0

    hej tjejer!

    Med tanke på att jag inte kunde vara med förra träffen tänkte jag fråga om vi kan ha en ny träff nästa vecka... någon som kan?

  • Tokmaj­a
    Äldre 7 Jul 10:29
    #0

    Välkommen Brud Nyårsafton...klart att du får vara med!!

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 7 Jul 10:35
    #0

    Visst kan vi träffas. Läste att någon ville ta träffen en söndag. Vi säger ni andra?

    Själv jobbar jag nätter 3 söndagar i rad. Kan i så fall vara med från 17.00 till kl: 20.00 om ni inte hade tänkt en tidigare tid

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??